مد بدون جنسیت: افراد صمیمی بدون جنسیت می روند

مجموعه Unmentionables Boy Smellsعکس: با حسن نیت از Boy Smells



منبع

تعدادی از برندهای صمیمی نیز در حال تجدید نظر در اصول ساده‌تر و روزمره هستند – مانند لباس زیر یا شورت باکسر – و طرح‌های خود را برای تناسب با طیف وسیعی از اندام‌ها نیز اصلاح می‌کنند. Boy Smells با مجموعه Unmentionables خود، کت و شلوار و شلوار کوتاه را در طیف وسیعی از رنگ ها منتشر کرد. سبک دوم بسته به نوع بدن یا ترجیحات، با طرح های جلو کیسه ای و جلوی صاف در دسترس است. مجموعه Gender Euphoria TomboyX شامل تاپ‌های سوتین فشرده و زیره‌های جمع‌کننده در اندازه‌های 3XS تا 4X است که گزینه‌های صمیمی را برای هر فردی در طیف جنسیتی ارائه می‌دهد. (صفحات قفسه سینه معمولاً توسط افراد ترنس یا ناسازگار با جنسیت استفاده می شود؛ TomboyX قصد دارد جایگزین راحت تری ارائه دهد.)

مد به طور فزاینده ای بدون جنسیت می شود و زمان آن فرا رسیده است. در باند فرودگاه‌ها، برچسب‌هایی مانند Givenchy، Gucci و Balenciaga مجموعه لباس‌های مردانه و زنانه خود را در یک مجموعه ترکیب کرده‌اند – ظاهری را به نمایش می‌گذارند که می‌تواند بین این دو حرکت کند – و در نتیجه کمتر خرده‌فروشی به خریدهای فصلی خود از منظر جنسیتی فکر می‌کند. در تمام این مدت، ستارگانی مانند لیل ناس ایکس، هری استایلز و کانن گری با دامن و کفش پاشنه بلند بیرون می آیند و کیم کارداشیان لباس مردانه بالنسیاگا می پوشد. این یک تغییر سرعت است. و اکنون، این جنبش حتی در مقوله‌های لباس زیر زنانه و لباس‌های صمیمی نفوذ کرده است – قلمرویی از مد که به‌طور بدنامی جنسیت‌گذاری شده است.

گروه جدیدی از برندها در حال طراحی قطعاتی هستند که می توانند برای هر جنسی و هر جنسیتی بپوشند. به طور سنتی، تعجب آور نیست که برچسب های لباس زیر برای زنان طراحی شده است، اما این به آرامی در حال تغییر است. لویی دورانتس، طراح، برند لباس زیر زنانه بدون جنسیت LEAK NYC را در سال 2020 معرفی کرد و شامل لباس‌های بدنه مشبک با بریدگی، بند مار و بند برای همه است. این طرح‌ها که چهره را برجسته می‌کنند و آن را تقویت می‌کنند، هدفشان «تشکیل دوتایی بیان مردانه و زنانه» است. در مقیاس بزرگ‌تر، چند برنامه اخیر Savage x Fenty خطوط جنسیت را با مجموعه لباس‌های زیر زنانه‌اش به طور فزاینده‌ای محو کرده است – این ایده را پیش می‌برد که طراحی‌های جذاب و آشکار برای اتاق خواب تقریباً می‌تواند توسط هر کسی تکان بخورد. (با این حال، وب سایت این برند همچنان محصولات خود را بر اساس دسته بندی لباس های سنتی مردانه و زنانه تقسیم می کند.)