هر فرد وسواس زیبایی که جوهر صورت خود را از کرمهای CC خود میشناسد، به خوبی با K-Beauty آشنا است، محصولی که به رهبری نوآورانهای تولید میشود و راه خود را از کره در سراسر جهان باز کرده است. در سالهای اخیر، J-Beauty از ژاپن و حتی A-Beauty از استرالیا به الفبای صادراتی رو به رشد صنعت پیوستهاند و فرصتهای فراوانی را برای کشف محصولات بین قارهای ارائه میدهند. اما «سی-بیوتی» در خارج از کشور سرعت سوختگی کمتری داشته است. با این حال، در کشور چین، تجارت در حال رونق است.
برندهای زیبایی محلی که از پکن، شانگهای و جاهای دیگر تولید میشوند، به لطف تعهد عمیق به مراقبت از پوست، آرایش و عطر جمعیت عمدتاً دیجیتالی بومی کشور با تسلط بالا در رابطهای تلفن همراه، شهرت جهانی پیدا کردهاند. بسیاری از این محصولات یک شبه موفق می شوند مانند TMall یا WeChat، جایی که اکثر چینی ها روز خود را با پیمایش روی تلفن های خود می گذرانند. اما همانطور که بسیاری از آنها زمانی که فرمولها، برندسازی و بازاریابی آنها از برخی انتظارات بسیار دقیق کوتاهتر میشوند، دیگر خبری از آنها نیست.
بنابراین، چه دستور العملی برای موفقیت وجود دارد که این قهرمانان محلی را فراتر از مرزهای خود خواهد برد؟ احتمالاً به ترکیب مناسب سنتهای چینی باستانی و ترکیبات شفابخش و رویکردی شدیداً آیندهنگر به فرمولاسیون مربوط میشود. در اینجا، به افتخار سال نو قمری، ووگ چین تیم زیبایی 13 محصول محلی را انتخاب کرده است تا با ورود به سال خرگوش و فراتر از آن در رادار شما نگه دارید.