این فقط رنگ صورتی نبود که باربی را به یاد آورد. یک جنبه آرایشی در این ترکیب وجود داشت، که با ظاهری نمادین در چرم (واقعی و مصنوعی) پر شده بود – مانند شلوار ملوانی، پیراهن های وسترن، قطعات الهام گرفته از موتور کراس، و ژاکت های Wild One – برای یک گروه رنگارنگ از شخصیت ها . این طراح، عکاس نادیا لی کوهن، که خود را برای یک سری پرتره های خیالی متحول کرده است، به عنوان یکی از مراجع خود نام برد. این پالت به سالهای زنده و با صدای بلند و دهه 80 بازمیگردد.
نلی کامراس از استودیو استند با خیالپردازی به بلوار سانست برای مجموعه بهاری خوشبینانهاش رهسپار شد. طراح در استودیوی خود در استکهلم گفت: “ما هنوز در دنیای LA هستیم.” یک ژاکت موتوری چرمی و مینی زیپدار به رنگ صورتی شبیه باربی در این کار نقش داشتند.
یکی از راههایی که کامرس به جو لذتپرستانهای که دنبالش بود، دست یافت، استفاده از چاپهای زیبا مانند توتفرنگی، و لبهای برآمده بود که با فرهنگ مصرفکننده صحبت میکرد و شاید به گرافیک سرگرمکننده فیوروچی اشاره کرد. خز مصنوعی یکی از متریالهای استند استودیو است و برای بهار از سبک خز میمونی در لباس بیرونی با حالت کیت ماس در حدود سال 2006 استفاده شد، و همچنین یک تاپ کراپ فوقالعاده سرگرمکننده همراه با دامن کوتاه (به لبههای پاشیده شده توجه کنید) ). کامراس میگوید: «به نظر میرسد که به نوعی عادی شده است»، به این معنی که مد به زودی ادامه خواهد یافت. از نظر قطعات سرمایهگذاری، یک کت و شلوار جیر آبی انعطافپذیر با سایز بزرگ و شلواری مناسب، مطمئناً نسبت به خرگوش انرجایزر قدرت ماندگاری بیشتری دارد.