مجموعه SF1OG برلین بهار 2025

طراحی خوب زمان می برد. همین امر در مورد جهت گیری واضح و هوشمندانه برند نیز صدق می کند. اما حتی اگر روزا مارگا دال و ژاکوب لانگ مایر هر دو طرف را به خوبی در SF1OG پوشش می دهند – دال مسئول طراحی است و لانگه مایر برای استراتژی و مدیریت برند – هر دو می دانند که ادغام اهداف پایداری آنها با یک هنر هنری می تواند چالش برانگیز باشد. رویکرد در بلند مدت

مثل همیشه، SF1OG هدف خود را برای تولید مجموعه در قسمت های مساوی از مواد اولیه، مواد جدید مسئولانه و پارچه های عتیقه قرار داد. این دومی هم نعمت است و هم لعنت. آنها از یک طرف متناهی و دشوار هستند، اما از طرف دیگر برای طرح های هنری مجموعه مهم هستند. در این فصل، آنها از کتانی قرن نوزدهم استفاده کردند و با آن ظاهری ساختند که بازارهای آن زمان را تداعی می کرد.

دامن شلوار و ساق، خیاطی غیررسمی و لایه بندی پایه و اساس مجموعه را تشکیل می دهد. بلوزهای سبک وزن و پیراهن‌های گشاد بی‌طرزانه تراوش می‌کردند و با کیف‌هایی از همکاری Eastpak که البته از مواد بازیافتی ساخته شده بودند، جفت شدند. حتی اگر می‌توانست این حالت را در بسیاری از ظاهرهای 24 گانه منعکس کند، دیدن دال و لانگه‌مایر بر دقتی که برای ساختن چیزهای عالی انجام می‌دهد نیز خوب بود.

منبع