برای استراحت، طراح سرجیو هادسون، الهام فصلی جدید خود را به رویای اخیرش نسبت می دهد. او گفت: “من یک طراح عرفانی نیستم، اما رویای لباسی با الهام از لباس تاکسیدو داشتم.” مفهوم تخیلی ایده ای را برانگیخت – برای پیکربندی کل مجموعه خود حول تفسیر و اختراع مجدد کت و شلوار شب رسمی و ایجاد احساس تازگی در آن. هادسون که میخواست در همه چیز از ژاکتهای ساختاری گرفته تا کتهای قد بلند، ظاهر شیک را به تصویر بکشد، گفت: «برندهای زیادی این کار را برای زنان انجام نمیدهند.
هادسون این تاکسیدو را در هر دو تکرار معمولی و شیک دوباره کار کرد. در طرف لباسهای روز، طراح با جین آزمایش کرد و یک کت جین کمربند دار ایجاد کرد که یقههای تاکسیدو را در خود جای داده بود، سپس آن را با یک لباس پولک طلایی ست کرد. هادسون گفت: “من برای رسمی تر کردن جین دوخت طلایی روی جین اضافه کردم.” من عاشق لباس جین، پسر جنوبی بودن و بزرگ شدن در اوج مد شهری هستم.»
طراح، نقوش طلا را با یک ژاکت تاکسیدو طلایی متالیک که دارای یک کرست همسان است، همراه با شلوار جین که در کنارهها دارای ظروف طلایی بود، جلوتر برد. ممکن است بلافاصله آن را نبینید، اما حتی شلوار جین او نیز به شکل یک شلوار کت و شلوار سنتی اشاره داشت. او گفت: “من یک جفت شلوار تاکسیدو عالی دارم که در باشگاه می پوشم.” “من احساس نمی کنم این چیزی است که شما نمی توانید آنها را خارج از رویدادهای رسمی بپوشید.”
اما با مجموعه رسمی عصرانهاش بود که کار تاکسیدویش واقعاً درخشید. او گفت: «تصور من در مورد تاکسیدو کلاسیک در ساخت بود. گاهی اوقات پارچه تاکسیدو بسیار تیره و سفت است، بنابراین من برای اکثر پارچه ها از تری استات استفاده کردم. کشش دارد و بسیار راحت است.»
برخی از ژاکتهای تاکسیدو مشکی او نیز دارای یقههای ساتن سفید بودند، در حالی که یکی از برجستهترین کتهای کت دو سینه سفید با چاک بلند جذاب بود. نگاه نهایی او – یک لباس مجلسی نیم تنه با دامن کامل – کاملاً از ساتن تاکسیدو ساخته شده بود. معلوم شد، این بازگشت به ریشه های طراحی او بود. او گفت: «زمانی که در کارولینای جنوبی زندگی میکردم، طرحهای سفارشی زیادی انجام میدادم و همیشه این لباسهای مجلسی را درست میکردم. “من اینطور فکر می کردم، “بیا فقط دنبالش برویم.”