به همین دلیل ظرافت مانند آثار پتروف در این لحظه است. برای دفتر، یک پیراهن عالی با فرم دهی محتاطانه از طریق کمر وجود دارد، و برای عصر یک لباس لم طلایی زرق و برق دار از یقه تا وسط ران، سپس روان تا مچ پا وجود دارد، که باید حسی ترین و در عین حال ساده ترین ظاهر باشد. فصل استراحت این مجموعه قطعاً دارای یک رگه سکسی است، همانطور که در شورت دوچرخهسواری چرمی کشدار و نسخهای از لباس کت و شلواری دیده میشود که در باند فرودگاه، فرش قرمز و اکنون حتی در خیابان تبدیل شده است.
اگرچه مجموعههای اخیر مردانه به ما میگویند که لوگوها زنده و سرزنده هستند (سلام، لویی ویتون)، آگاهی روزافزونی در مورد ظهور لباسهای بینام و نام تجاری وجود دارد. پتار پتروف یکی از طرفداران چنین کم بیانی ستایش آمیز است. او بیشتر از بسیاری از طراحان زیر رادار پرواز میکند، در وین زندگی و کار میکند و به جای نمایشهای باند هفته مد، لوکبوکهای خارج از فصل را انتخاب میکند، اما او نامی است که باید بدانیم. او شکاف بی زمان/به موقع را با اطمینان مدیریت می کند.
خیاطی اش را بگیر کت و شلوار قهرمان این فصل، ترکیبی از ژاکت، جلیقه و دامن بلند، در رنگ نارنجی سوخته قابل توجهی است و ژاکت آن بدون یقه است. جسورانه است اما به دور از زرنگی. افزایش علاقه به مدهای بدون لوگو تا حدی ناشی از این احساس فزاینده است که افراط و تفریط بسیار زیاد است. با گرم شدن کره زمین، روند مضحک Y2K، به این واقعیت که ما در عصر طلایی نابرابری فاحش زندگی می کنیم، به هر چیزی که باشد، توجه کنید. جزر و مد قطعا در حال تغییر است، اما کسانی که اخیراً به مینیمالیسم تبدیل شده اند، آماده نیستند تا چیزهای ظریف را به طور کامل کنار بگذارند.
هر بار که روی یک مجموعه کار می کنم، به این فکر می کنم که الان چه چیزی برای من مرتبط است؟ چه چیزی واقعاً جالب است؟» پتروف در پاریس، جایی که قرارهای نمایشگاه را انجام می داد، گفت. در نهایت، مجموعه دارای قطعات مساوی ساختار و slink بود. شانههای قوی کتها روی لباسهای تیشرت تکثیر میشد، در حالی که شمارههای پیراهن پارچهای روی یقه قرار داشت یا برای برجستهتر کردن کمر بهکار میرفت.