این بار، این لباسها ممکن است شامل یک لباس چرمی کشدار با پنل پشتی در ژاکت یا ژلهای پنج زیپ با کلاه ژاکتی باشد که خطوط را در مورد جایی که یک تکه به پایان میرسد و دیگری شروع میشود، محو میکند. دامن چین دار آکاردئونی که در اسلاید 26 نشان داده شده است فقط یک ترفند آرایشگر نیست – برای پوشیدن آن به صورت بلند و تا شده روی سوگیری طراحی شده است، ایده ای که به عنوان یک لباس عروسکی نیز ظاهر شد. خیاطی دامنه وسیعی دارد: یک پیراهن چرمی ممکن است به عنوان یک ژاکت عمل کند. یک کت شلوار نواری ممکن است برای یک کت ایستاده باشد. چیزی که به عنوان یک لباس شروع شد ممکن است در نهایت به یک مکینتاش تبدیل شود. یک پیراهن پوپلین پنبهای بزرگ که با رنگهای ایکس و نقطهای چاپ شده بود، به روند الگوسازی اشاره میکرد، در حالی که چاپهای دمندهشده با الهام از رولهای فیلم در معرض نمایش، رنگی کیهانی به ارمغان میآورد. این تیم با بافت و پوششهای جین رگهدار، پژمرده، کتهای ماشین چروکشده و خزهای مصنوعی پشمالو آزمایش کردند. یک ژاکت جین با آستین های کت و شلوار تیز به نظر می رسید (کسی به آن به عنوان یک قطعه “دماغ” اشاره کرد). در جاهای دیگر، پیراهنهای استات رنگین کمانی، نوعی که معمولاً برای لباسهای مخصوص دویدن استفاده میشود، به شکل نیم تنه و شلوارهای گشاد ساخته میشد.
در MM6 Maison Margiela، مجموعه جدید “Avant Premiere” برای کلمه ای بهتر از یونیسکس التماس می کند. در صورت عدم موفقیت، یادداشتهای مجموعه عباراتی را در مورد «ادامه مطالعه دنیوی طنزآمیز» ارائه کردند. واقعاً فقط Margiela-ese برای براندازی آرام است، نوعی که به پوشنده اجازه می دهد ایده های لباس را به همان روشی که می تواند موسیقی یا هنر را جذب کند، پر کند.
صحبت از ورزش شد، MM6 فصل سوم را با همکاری برند فرانسوی Salomon در فضای باز ارائه کرد که نمای آبی یخی از سبک کفش های دویدن ACS دارد. کیف ژاپنی نمادین این برند در سایزهای بزرگ و مینی و پرداخت، به ویژه چرم براق و نسخه جدید تاشو بازگشته است. خانواده جدیدی از کیسه های نایلونی شامل یک هیبرید رول رول بین یک کیسه هفته و یک کیسه پیام رسان است. در زمانی که مد احساس میکند هر چیزی که روی صفحه ظاهر میشود رانده میشود، MM6 عقب مینشیند و از مردم میخواهد که به آن تکیه کنند. کسانی که وقت بگذارند پاداش زیادی خواهند یافت.
با طراحی، خط MM6 به نوعی در حال پیشرفت است. در طول یک پیشنمایش نمایشگاه، شخصی فلسفه «دوم و دماغ» را در پشت هر مجموعه بیان کرد: همیشه چیز جدیدی در میان است، اما همیشه افکار پایانی نیز وجود دارد. در این بین ایده هایی وجود دارند که ادامه می یابند و وفاداران را فصل به فصل به عقب می کشاند.