فصل به فصل ما از طراحان می خواهیم و انتظار داریم که الهامات خود را توضیح دهند، اما بسیاری از نکات ظریف در این خط تحقیق از بین رفته است. فرآیند دریافت اطلاعات، تصاویر، انرژی ها و تجربیات جدید، مرتب کردن آنها و استفاده از آنها به عنوان سکوی پرشی برای ساختن چیزهای جدید، اغلب یک فرآیند غیرخطی است.
شور و نشاط رقص در پالت رنگ و عاشقانه تزیینات گل در لباس های پاپ کورن معروف هافمن به تصویر کشیده شده است. لباسهای بافتنی پوست دوم و تاپهای کرست تقویتکننده سینه گرما را افزایش دادند در حالی که کت و شلوارهای آرام و پیراهنهای نامتعارف عامل جالبی بود. هافمن همچنین موردی را برای ترکیب لباس شنا و عناصر طنز با هر دو گزینه روز و قرار ملاقات شبانه ایجاد کرد.
مارا هافمن تارترکیب استراحتگاه تحت تأثیر – اما نه الهام گرفته شده – نمونه ای از این موارد است. لیدیا تار را در هیچ جایی در میان بافت های پاپ کورن، تزیینات گل های دراماتیک و مسدودکننده رنگ پیدا نخواهید کرد، اما این فیلم به هافمن کمک کرد تا ایده های قدرت، به ویژه آنهایی که مربوط به جنبه های مردانه/زنانه لباس است را تقویت کند. تار پله ای بود که طراح را به سمت لیدی برت اشلی، شخصیت گاوبازی مو کوتاه از رمان ارنست همینگوی هدایت کرد. خورشید نیز طلوع می کند. این ارجاع به نوبه خود در مورد پدرو آلموودار تأثیر گذاشت با او صحبت کن، و ناگهان جهت طراحی خود را اعلام کرد. هافمن میگوید: «مثل رابطه بین ماتادور و فلامنکو است، مثل جایی که آنها با هم میآیند». “ما زن را در ماتادور قرار دادیم.”