چند فصل پیش، ممکن است LaPointe را به عنوان یونیفرم انتخابی برای دختر جوان سوهو توصیف کرده باشیم، اما سالی لاپوینت میخواهد بدانید که او با در نظر گرفتن پایگاه مشتری گستردهتری طراحی میکند. برای مثال بیانسه و اپرا هستند که مدام لباس های او را روی فرش قرمز، در برنامه های گفتگو و زندگی شخصی خود می پوشند. در یک زمان پرتلاطم اقتصادی که خطرات یک نام تجاری مستقل بیشتر از همیشه است، برند او عالی عمل می کند. او اخیراً دو مدیر جدید از جمله معاون بازاریابی را استخدام کرده است و در حال گسترش کسب و کار خود با عینک آفتابی و لوازم جانبی است.
اما حتی اگر دامنه نفوذ لاپونت بسیار زیاد باشد، در این فصل او میخواست به محلهای که آن را خانه این برند مینامد ادای احترام کند. او در یک قرار ملاقات اخیر گفت: “من پنج سال است که در این بلوک سوهو هستم، احساس می کنم خانه هستم.” «هر روز، من گروه متنوعی از مردم را می بینم [dressed] در یک ترکیب بسیار بالا/پایین، همه چیز از دیوانه تا محافظه کار، که احساس می کنم با برند من بسیار هماهنگ است.» مجموعه تفریحی او شامل ترکیبی از ظاهر روزانه و شبانه از جمله شلوارهای ساتن سنگین وزن، ژاکت های کشمیری، کت و شلوارهای جرسی، و لباس های بدن مشبک بود.
نکته خاصی که در این فصل الهام گرفت، پوست مار و طرح پلنگ بود. اگرچه مطابق با سبک امضای لاپوینت است، حتی کمرنگترین قطعات نیز دارای یقههای مغولی جسورانهای بودند که میتوانند سرها را بچرخانند. در سوهو یا هر جای دیگری در جهان.