در حالی که بخش قابل توجهی از استراتژی برند LaPointe ایجاد لباس های فتوژنیک برای افراد مشهور، اینفلوئنسرها و مصرف کنندگان به طور یکسان است، او تمرکز خود را به فضای شخصی تر برای استراحت تغییر می دهد: LaPointe می خواهد برای خود لباس بسازد. من شروع به استفاده بیشتر از رنگ مشکی در مجموعه ها کرده ام. رنگ برای ما چیز بزرگی است. همه ما را با رنگ های روشن می شناسند. اما وقتی لباس می پوشم، به طور طبیعی به سمت رنگ های خنثی و اکسسوری های مشکی گرایش پیدا می کنم، بنابراین ترکیب رنگ مشکی بیشتر در مجموعه واقعا سرگرم کننده بود.» «احساس میکرد که بیشتر من بودم.» پانسمان تک رنگ امضای این برند از روزهای اولیه بوده است، اما در این فصل LaPointe تصمیم گرفت همه چیز را با هم مخلوط کند. یک لباس بافتنی از کاموای شنیل جسورانه که با پر دوزی شده بود با عینک آفتابی مشکی آیندهنگر طراحی شده بود، در حالی که کت و شلوارهای چرمی آبی آسمانی با پمپهای مشکی پوشیده میشدند. طرفداران دیرینه LaPointe متوجه می شوند که تأثیر کتاب بازی سبک خود او به همان اندازه برای آنها مناسب است.
اگر دانمارکی ها کت ساکس پوتس فاکسی دارند، دختران نیویورک و لس آنجلس سنگرهای خزدار لاپوینت مغولی خود را دارند. این کت که برای اولین بار در فصل گذشته معرفی شد، هنوز نام جذابی ندارد، اما پس از اینکه مایو ریلی در هفته مد پاریس در ماه اکتبر، مگان فاکس را در آن استایل کرد، به سرعت در راه تبدیل شدن به کت مورد نیاز بعدی اینستاگرام است. به لطف این هیاهو، LaPointe تصمیم گرفته است تا با مدلهای دیگر لباسهای بیرونی با خط مغولی آزمایش کند و کتهای بلند و کتهای کوتاه را معرفی کند که راههای جدیدی را به مشتریانش ارائه میدهد تا این سبک را در کمد لباسهایشان بگنجانند.