طبق معمول، توری در باند کارلا اسپتیک پادشاه بود. ظاهر باز، یک لباس شبه بال با اندام آستین بلند توری مشکی، و دامنی با کمی حجم در قسمت باسن، با یک مدل شلوار توری مشکی همراه با یک ژاکت بزرگ مشکی با توری کاربردی دنبال شد. ?) جزئیات روی آستین ها. پس از نمایش در پشت صحنه، طراح توضیح داد که الهامبخش اصلی این فصل «سینمای فرقهای ژاپنی» بود که بیشتر در خود خیاطی مشهود بود. او افزود: “من واقعاً می خواستم خیاطی بدون محدودیت باشد، کمی اما انجام نشده است.” میتوانید آستینها را بردارید، میتوانید یقهها را بردارید و واقعاً با آن بازی کنید. من میخواستم حس حرکت را به ارمغان بیاورم – مانند یک سامورایی.
لباسهای توری و بدنهای که امضای او هستند، همچنین الهامبخش چاپهای لباس زیر زنانهای است که به نظر میرسد از دستگاه فتوکپی رفتهاند. «من احساس راحتی میخواستم و فکر میکنم لباسهای زیر زنانه میتوانند برای ما خانمها بسیار محدودکننده باشند، بنابراین به جای پوشیدن آن فکر کردم، «میخواهم آنها را بالای سر بگذارم». با جلوهای مشابه با کنتراست بالا، نکات برجسته مجموعه بود – همانطور که در بلوز خال خالی سیاه و سفید همراه با دامن چاپ شده با عکس کمربند جوراب و جورابهای پشتی (به طوری که سفید را روی سیاه نشان میدهد) دیده میشود. یک ژاکت سفید با طرح گلدار سیاه و سفید. و یک لباس توری آستین کوتاه سفید و مشکی که در زیر دامن قد وسط پوشیده شده است و عکس آن فقط کمربند بند بسته شده است.
یک تاپ بافتنی آستین کوتاه با رنگآمیزی که با شلوارهای همسان پوشیده شده بود و با یک کمربند بافتنی پوشیده شده بود، جذاب بود، اما مشخص شد که تنها ظاهر بافتنی این مجموعه است. بسیار عالی بود که Spetic را در ازای یک یا دو لباس از بسیاری از کت و شلوارهای توری که روی باند فرودگاه راه می رفتند، می دیدیم. در جای دیگر، برداشت او از یک کت و شلوار سفید، که در اواخر نمایش ظاهر شد و شامل یک ژاکت بزرگ با آستینهای توری، شلوارهای باریک و دامن توری بود که روی شلوار قرار داشت، یک نسخه بزرگتر از او بود. چشم انداز.