طرز لباس پوشیدن میلانی ها هم روی او تاثیر گذاشته است. “وقتی به اینجا نقل مکان کردم از پیچیدگی این که چگونه مردم حتی در خیابان، محل کار یا خانه خود را نشان می دهند شگفت زده شدم.” یکی از دوستان روزی گفت که زنان میلانی روزها مانند مردان و شب ها مانند آژیر لباس می پوشند. دیویس مطمئناً حس ظرافت محدود را دریافت کرده است، اما او همچنین از آن جنبه اغوا کننده ظریف نیز آگاه بود. چیزی که او به نسخه امروزی فراگامو می آورد نوعی حس گرایی سختگیرانه است که بر روی خیاطی دقیق و مدرن متمایل به لذتی لوکس متمرکز است.
دیویس به کدهای همیشگی این برچسب علاقه دارد، که به آن وضوح و لبه می افزاید، با تکیه بر مهارت و منابعی که خانه می تواند برای اجرای رده بالا فراهم کند. به نظر می رسد که دمای مد در حال حاضر به هوای خنک مینیمالیسم کاهش یافته است، همچنین به نظر می رسد به نفع درمان او با Ferragamo باشد.
آنچه که رویکرد دیویس را منحصر به فرد می کند، همان طور که او آنها را می نامد، “ذهنات انحرافی” است که به مجموعه هایش اضافه می کند. در اینجا برخی از ظاهرها با چکمههای کشدار چرمی مشکی براق با پاشنه بلند منحنی ترکیب شدهاند که لبهای فتیشآمیز را نشان میدهد. او گفت: «در هر خانواده تابوهایی وجود دارد. هیچ شکی در مورد آن وجود ندارد.
برای استراحت، خیاطی او باریک و صاف و یا با نوک کمر و مجسمهسازی بود که توسط ساختگیهای فشرده حفظ میشد. یکی از برجستهترین لباسهای بیرونی، یک کت مشکی شهری با شانه محکم و در عین حال ساعت شنی با دکمههای انحرافی دیویس بود. صاف و مخملی در لمس، در واقع از جین گله ساخته شده بود. مانند دیگر قطعات اصلی این مجموعه، برای هر دو جنس ارائه شد.
بخشی از بازی طراح این است که اسپرت را به وضعیت شیک تر ارتقا دهد. نمونه مورد نظر یک ژاکت کلاسیک پرواز بود که از طریق یک حجم گرد و مد مدل اواسط قرن برجسته شده بود که با یک دامن خط متوسط برای نوعی الگوی جدید کت و شلوار دامن پیشنهاد شده بود. چرم نوبوک با شکل و در عین حال صاف در سایه ملایم کاراملی، لمس حسی را که دیویس اغلب به ساختارهای تمیز و خطی میافزاید، برجسته میکند.
پویایی خانواده تنگ ظاهرا مرجع جذابی برای ماکسیمیلیان دیویس، مدیر خلاق Ferragamo است. این مفهوم که از یک قبیله ترینیدادایی-جامائیکایی آمده است و اکنون برای قبیله گسترده فراگامو کار می کند، مفهومی است که طنین انداز می شود. او در یک قرار ملاقات در نمایشگاه گفت: «من به خانوادههای ایتالیایی نگاه میکردم، تکههایی که یک خانواده میپوشد و میتوان نسلها به نسلها منتقل کرد.
دیویس برای کمد لباس فراگامو برای جوانهای باحال خانواده، هودیهای پیلهای شکل و بلوزهایی با آستین خفاشی عرضه کرد. شورت فوقالعاده کوتاهی که با آن پوشیده میشدند نشاندهنده تحریکآمیز بودن آنها بود، حتی اگر از پشم ناتی با بافتی مجلل بریده شده باشند.