د وینچنزو همچنین در حال کاوش در مسیرهای کمتر مسافرتی Etro است که یکی از آنها پیشنهاد الهام گرفته از مردانه است. او پارچه پیراهن مردانه کلاسیک را به یک مینی لباس کاملاً عجیب و غریب و شیک تبدیل کرد، در حالی که برداشت او از این کت شلوار دوخته شده در یک سری از سه تکه سیال با اشارهای به دهه 70 با مخمل ابریشمی و دکمههای گلدوزی شده ارائه شد. گرانبها دست ساز آنها با رنگ های جواهرآمیز ارائه شده اند، آنها برای گزاره های آرزومند ساخته شده اند. به نظر می رسد تا کنون، دی وینچنزو و اترو از فاز ماه عسل خود لذت می برند. امیدوارم این ازدواج به یک ازدواج شاد طولانی مدت تبدیل شود.
مجموعه Etro Pre-Fall 2023 | ووگ
این مجموعه زمانی شکل گرفت که دی وینچنزو تکهای از پارچه مبلی گوبلین را در یک کتاب عتیقه نمونههای پارچه در یک کتابخانه چوبی قدیمی پیدا کرد، جایی که او وقت خود را صرف تحقیق و پژوهش میکرد و در آنجا لنز بوک را در نظر گرفت. طرحهای ژاکارد پارچههای مخملی به نمایشهای ماکرو تقریباً جنبشی تبدیل شدند، یا به شکلهای خرد لیلیپوتی تبدیل شدند و سپس به شکلهای مرتبی که دو وینچنزو دوست داشت ترجمه شدند: یک کت شلوار باریک سه تکه با طعم دهه 70، یک لباس تیز. یک کت کوتاه کوتاه، یک مینی لباس آستین دار با یقه بلند و زیبا با خط A. یکی از برجستهترین طرحهای طرحدار، یک مانتو کلاسیک بود که روی کتهای زنگولهای همسان پوشیده میشد و با یک کیسه خرید حجیم که بخشی از خط لوازم جانبی است که طراح علاقهمند به گسترش آن است (او همچنین موقعیت دیرینه خود را به عنوان رئیس لوازم جانبی Fendi حفظ کرده است. ).
دی وینچنزو هرگز بر روی شکل ها یا حجم های پیچیده و پیچیده بازی نکرده است، بلکه برای افزایش جسارت تزئینی به دقت یک شبح مینیمالیستی متمایل شده است. معرفی رنگ مشکی باعث شد مجموعه کمی از تاثیر بصری بسیار شدید بافتهای ژاکارد دور بماند. تزیینات به تزئینات گلدوزی شده ریز میرسیدند که در یقه یک لباس کوتاه کمربنددار به رنگ کرپ سیاه ضخیم قرار میگرفتند، یا روی لبههای یک بولرو مشکی بریدهشده و نیمه بریده، که با پایینهای زنگولهای پایین پوشیده میشد.
شعار دوینچنزو “ویرانی نیست، بلکه جشن است.” او سراغ هیچ چیز غیر ضروری نمی رود جدول رسا، کاملا برعکس او که مجذوب تاریخچه این لیبل است، روی چیزی تمرکز می کند که معتقد است با ارزش ترین دارایی آن است: “آنچه می خواهم جشن بگیرم میراث دانش بی نظیری از منسوجات است که بنیانگذار Gimmo Etro برای خانه فراهم کرده است.” این یک میراث فوقالعاده است که میخواهم آن را حفظ کنم و جلو ببرم.»
مارکو دی وینچنزو جایگاه خود را در Etro پیدا می کند. او در یک قرار قبل از پاییز به شوخی گفت: «روح های ما در حال ادغام هستند، این یک نوع لحظه جادویی است. پس از اولین حضورش در کت واک در سپتامبر، که تنها سه ماه پس از انتصاب او به عنوان مدیر خلاق بود، او زمانی را برای لذت بردن از غواصی عمیق در بایگانیها صرف میکند که درک کاملتری از اصول این برچسب به ارمغان آورده است. چیزی که از او انتظار می رود این است که ظاهر برندی را تازه کند که نه تنها میراث محکمی دارد، بلکه پتانسیل رشد به همان اندازه قوی دارد.