بادهای تغییر در درک لام 10 کراسبی می وزد. در نیمه راه ساخت این مجموعه تفریحی، این برچسب یک مدیر خلاق جدید را برای هدایت مجموعه های خود منصوب کرد. کیت والاس، طراح، پس از مدتها فعالیت در دیگر لیبلهای معاصر در نیویورک، اخیراً باشگاه موناکو، به 10 کرازبی میآید. او در یک پیش نمایش گفت: «این شروع یک تغییر مسیر جزئی به برند است. والاس گفت: “ما به نحوه حرکت لباس، نحوه حرکت پارچه روی بدن او و روشی که در آن زندگی او را تسهیل می کنیم فکر می کنیم و نه برعکس.”
درست است که مد تمایل دارد با مفاهیم بلند و الهامات باطنی پریشان شود، و اغلب یک “چشم انداز” را بر مشتری نهایی ترجیح می دهد. والاس ایده درستی برای اولویت دادن به روشی که مد می تواند به یک فرد خدمت کند و طراحی بر اساس روشی که مشتریان واقعاً لباس می پوشند، دارد. جین ستون اصلی تجارت در 10 Crosby است، بنابراین تاپهای ابریشمی، پارچههای بافتنی و تکههای دوختهشده همگی به گونهای طراحی شدهاند که با یک شلوار جین بپوشند یا با شلوار یا دامن چرمی بلند شوند. جزئیاتی مانند مجموعه ای از آستین های گلبرگ یا یقه پارچه ای نامتقارن روی بلوز، رنگی پیچیده و در عین حال آرام را ایجاد می کند، همانطور که یک لباس مجلسی ژرسسی که به صورت کج پوشیده شده است.