مجموعه Bottega Veneta Pre-Fall 2023

همانطور که از شروع او در Bottega Veneta بوده است، مواد یک دغدغه اصلی است. تی‌شرت جعبه‌ای و دامن مدادی جین در عکس اول در واقع چرم هستند، اما دکمه‌های چرمی که به سرعت به نمادهای برند تبدیل شده‌اند نیز از ابریشم ساخته شده‌اند تا در تمام طول سال قابل پوشیدن باشند.

چند هفته پیش بسته ای از Bottega Veneta رسید. در داخل آن سه کتاب وجود داشت: دو کتاب اختصاص داده شده به مجموعه تابستان 2023، و سومی که دفترچه ای از تصاویر کیت ماس ​​را بازتولید می کرد که طراح متیو بلزی زمانی که هنوز نوجوانی در اواخر دهه 1990 بود ساخته بود. Blazy در صفحه ابتدایی خود نوشت: “کیت ماس ​​اولین تحقیق من در گوگل بود.” «این فانزین ادای احترامی است به [her] و صفحات صحافی که در آن زمان انجام دادم، مشخص کننده بلوغ من بود.»

این تلاش برای سبکی به این معنی نیست که لباس ها فاقد اغماض هستند. یک کت پولک برنزی به همان اندازه که در لمس جذاب است، حس خوبی به شما خواهد داد. همینطور برای یک لباس مخملی له شده یاسی با یقه زیپی سرد. نهایت لذت ممکن است شلوار جین چرمی بافته شده در سبک خانه اینترسیو باشد. در این فصل آنها در کروم نقره ای عرضه می شوند. آنها یک نوع جام هستند. سایر مشتریان Bottega Veneta ممکن است با بافتنی های دستی دنج وسوسه شوند که یکی از آن ها سگ بلزی جان جان است. قلب روی آستین.



منبع

پس از گذشت همه این سال ها، ماس هنوز هم نوعی خودسری از خود بیرون می آورد. پیوند دادن برچسب خود به او، همانطور که وقتی او را برای برنامه تابستانی خود در سپتامبر گذشته انتخاب کرد، یک کار هوشمندانه است. با این حال، واقعاً آنچه کتاب به طور مؤثر انجام می دهد این است که به ما نشان می دهد که Bottega Veneta از Blazy یک برند با قلب است. این همیشه در حوزه لوکس دیده نمی‌شود، جایی که همه چیز به جلای بسیار بالایی ختم می‌شود و فضای کمی برای احساسات وجود دارد، اما پیش‌نمایش زوم که در آن بلزی از طریق یک سری از نگاه‌های قبل از پاییز صحبت می‌کرد، همان حال و هوا را تلگراف کرد:

او گفت: «در پایان روز، ما از ساختن لباس‌هایی که می‌خواهیم خودمان بپوشیم، بسیار لذت بردیم. اما این فقط من نیستم. این استودیو است و این زن است که روی پارچه کار می کند.»

بلازی گفت که توسعه این مجموعه واکنشی به چیزی است که به نظر او غالب پارچه های سنگین در بازار است. «برای افزایش حجم، برداشتن یک پارچه سنگین و مجسمه سازی آسان است. ما برعکس عمل کردیم، سعی کردیم همه چیز را سبک کنیم تا مردم حرکت کنند و اصلاً مقید نباشند.» این به وضوح در یک جفت لباس خاص دیده می شود، یکی با حجم در باسن که توسط گره های پارچه ای در معرض دید ایجاد شده است، و دیگری با چاک هایی که به صورت آستین های پف کرده از شانه های بلند بیرون زده شده است.