غوطه ور شدن عمیق در نمایشگاه «زیباهای خفته: بیدار شدن دوباره مد» در مؤسسه لباس، این سردبیر را به دنبال رشته های آن در مکان های دور از خیابان پنجم، مانند مجموعه تفریحی 2025 Baum und Pferdgarten، که با گل های رز سیاه شکوفا می شود، می کند. نمایش جدید Met
Rikke Baumgarten و Helle Hestehave امسال بیست و پنجمین سالگرد این برند را جشن می گیرند. در نمایشگاه ژانویه تمرکز بر دوستی شرکای تجاری بود. از آنجایی که این مجموعه تفریحی در طول فصل جشن به فروشگاه ها تحویل داده می شود، تمرکز بر گردهمایی ها است. در واقع، آنها آن را از روی آهنگ شاهزاده، “Party Like It’s ’99” نامگذاری کردند.
«وقتی من و هل جوانتر بودیم، به همه این مهمانیها میرفتیم – اغلب آنها در آپارتمانهای شخصی بودند – و فقط به آن حال و هوا برگشتیم و سعی کردیم بفهمیم که اگر امروز بود، چگونه به نظر میرسیدیم. این کمپین روی یک زمین شطرنجی فیلمبرداری میشود که من در جوانی در آشپزخانهام داشتم و شبها در آن میرقصیدیم.»
بیشتر این مجموعه از این طرح تونال پیروی میکردند و بازی مخالفها در ترکیب توری با نوار سارتور و استایلی از کت توید روی میدی پولکی نیمه شفاف در مشکی خاویاری براق ادامه یافت. یک لباس اسلیپ چروک دار با درزهای نامتقارن بیشتر از ظاهری که بر اساس لباسهای پرطرفدارشان ساخته شده بود، حال و هوای دهه 90 داشت. باومگارتن خاطرنشان کرد: «بعد از کووید، فروش لباس بسیار دشوار است، و ما در تلاش هستیم تا لباس باوم را دوباره اختراع کنیم. [in order] برای اختراع مجدد این موج اسکاندیناویایی زنانی که روی دوچرخههایشان لباس پوشیدهاند.»
یک کت و شلوار سرمه ای در اینجا تیز به نظر می رسد، و ایده به روز رسانی یک کت و شلوار جادار با یک کلاه قدیمی یکی از مواردی است که به راحتی می تواند به زندگی واقعی تبدیل شود. این نوع راهنمایی سبک می تواند بخشی از کاری باشد که برندها در آینده مستقیماً انجام می دهند. باومگارتن میگوید: «صنعت مد نمیتواند مانند امروز به تولید خود ادامه دهد، بنابراین شرکتهای مد باید به غیر از تولید لباس، به خدمات دیگری نیز بپردازند. من فقط در مورد یک روش تولید پایدار صحبت نمی کنم، بلکه ممکن است به مردم کمک کنیم که چگونه لباس بپوشند. [things] و کی و با چه چیزی.»
امسال یک سال نوستالژیک برای این برند است و طراحان نه تنها الگوهای موجود را بازبینی میکنند، بلکه اوقات خوشی را دوباره ظاهر میکنند و آنها را به اشتراک میگذارند. این یادآوری است که خاطرات مد با تجربیات زندگی شده گره خورده است.