مجموعه Area Resort 2023 | ووگ


Piotrek Panszczyk و تیمش شروع به فکر کردن در مورد مجموعه تفریحی Area از یک مکان کاملاً واقعی کردند – خود کلمه “Resort”. او گفت: «اگر در طول تاریخ به افرادی مانند ایو سن لوران، اونگارو، ژان پل گوتیه نگاه کنید، همیشه این ایده وجود دارد که به یک دریانورد، یک طناب، یک لنگر … اساساً به این نمادهای نمادین بازگردید. ما می‌خواستیم این ایده‌ها را تشریح کنیم و به نوعی آن‌ها را روی سرشان بگذاریم. او صدف (“چیزی کاملا اروتیک و نه واقعاً پر زرق و برق”) را به عنوان نقطه شروع خود انتخاب کرد، زیرا او را به یاد زادگاهش می انداخت. “من [was] او توضیح داد که در هلند، در مرز بلژیک بزرگ شده است و آن منطقه دارای یک صنعت واقعا بزرگ ماهیگیری صدف است. او صدف‌های صدف‌ها را فلزی ریخت و آنها را با طرحی گلدار با هم جفت کرد که سوتین‌ها، نیم تنه‌ها و لباس‌های بدن را تزئین می‌کرد. آنها قطعات بسیار سرمقاله ای هستند که آماده عکاسی برای مجلات، جلد رکوردها و موارد مشابه هستند (خود لوک بوک توسط Collier Schorr فیلمبرداری شده است).

اما در Area، Panszczyk علاقه مند است که ایده ها و دیدگاه زیبایی شناختی خود را به هر چه بیشتر مردم منتقل کند، و اگرچه قطعات مجسمه او قطعاً آثار هنری هستند، قطعات “دسترسی پذیرتر” او به همان اندازه انرژی او را حمل می کنند. مانند کت چرمی ماشین صورتی که با بریدگی های لیزری تزئین شده و با گل های صدف فلزی تزئین شده است، که هم کاربردی و هم کاملاً خارق العاده است، و یک لباس ستونی مشکی که نیم تنه آن شبیه دو صدف صدف شده است که در کریستال تراشیده شده است. او همچنین چرم را شبیه صدف صدف کرد و آن را به صورت یک دامن کوچک درآورد (البته با یک سینه بند همسان صدف-صدف-گل نشان داده شده است).

همچنین کاوش‌هایی در اطراف طناب موفقیت‌آمیز بود، که منجر به تولید قطعات طراحی شده پیچیده‌ای شد – نوارهای پارچه‌ای بریده‌شده و دست‌بافته‌ای که مانند رشته‌هایی از مواد که به دور یکدیگر پیچیده شده‌اند – که استعداد پانشیک را نشان داد. در یک کت روباز که با چاپ آریا با رنگ‌های متضاد مشکی و صورتی طراحی شده است، نشان‌دهنده لباسی است که لیبل به آن معروف است. در کرپ سفید، این یک لباس سکسی و در عین حال آسان برای فرش قرمز و مهمانی ها بود. اما روی یک شلوار جین – که از یک لباس شستشوی تیره و یک جین آبی روشن، با گل صدفی که کمربند را تزیین کرده بود – به هم پیوسته بود – که دیدگاه دموکراتیک برای برچسب او درخشان‌تر شد. با کمر بلند، تناسب خوب در میان باسن، و ساق کمی گشاد، آنها به سادگی یک شلوار جین عالی بودند – فقط با یک چیز اضافی.

“اگر به برند ما نگاه کنید، تکامل می یابد، اما واقعاً هرگز تغییر نمی کند، می دانید؟” پانشیک گفت. «برخی از این تکنیک‌ها، تکنیک‌های لباس واقعی هستند که ما در اولین نمایشمان شروع به کشف آن‌ها کردیم، و هیچ‌کس فکر نمی‌کرد بتوانیم واقعاً آنها را تجاری کنیم، اما به این دلیل است که پس از آن ۹ بار آن را انجام دادیم. این کار به تحقیق و توسعه زیادی نیاز دارد.» او ادامه می دهد: “من دوست دارم آنها را در قطعات اصلی استفاده کنم، اما واقعا آنها را در قطعات کاربردی نیز دوست دارم. وقتی می‌توانیم یک جین شگفت‌انگیز داشته باشیم که در واقع می‌تواند در کمد گروهی از افراد باشد. این واقعا چیزی در مورد خلاقیت ما نمی گوید، بلکه چیزی در مورد نحوه رشد کسب و کارمان می گوید.



منبع