مجموعه AO Yes شانگهای بهار 2025
انتشار: مهر 24، 1403
بروزرسانی: 03 تیر 1404

مجموعه AO Yes شانگهای بهار 2025


در فانتزی های پشت پرده مروارید، رمان چیونگ یائو در سال 1969 و فیلم موفق بعدی، مثلث عشقی بین دو خواهر و مربی آنها زندگی سه آنها را به هم می زند. طرح داستان نوعی معدن طلای ملودراماتیک است که یائو را به یکی از محبوب ترین رمان نویسان رمان های عاشقانه در دنیای چینی زبان تبدیل کرد. لیو پس از نمایششان در پشت صحنه گفت: «ما در مورد بودوار فکر می کردیم.» اما این کمتر ماجرای وحشتناک و بیشتر ادغام زرق و برق دنیای قدیم و پیچیدگی شرقی بود که آستین وانگ و یانگسون لیو را در این فصل متحول کرد. وانگ توضیح داد: «بودوار شرقی».

لیو گفت، ایده این بود که مقداری جذابیت به مجموعه اضافه شود. به جای لباس پوشیدن یا کمتر پوشیدن، این قدرت پیشنهاد بود که طراحان از آن استقبال کردند. لیو مکث کرد تا کلمه مناسب را پیدا کند. ترسو؟ مهار شده؟ خجالتی.

AO Yes یک برچسب جوان است که به سرعت یک گزاره منحصر به فرد ایجاد کرده است. لیو و وانگ لباس سنتی چینی را با حس مدرنیته و آندروژنی جدا می کنند. در این فصل آنها با تفسیر جذابیت متداول شفافیت و شفافیت از طریق دریچه خود، لایه دیگری به روایت خود اضافه کردند. چند دامن مدادی شفاف در ارگانزاهای رنگی که با گل های پراکنده گلدوزی شده بودند، روی بلوزهای پیراهنی سفید بلندی که به اندازه کافی بدن را می پوشاند، پوشیده می شدند. این ایده به چند پارچه کشباف شفاف تبدیل شد و به جزئیات پیکابو تبدیل شد که پشت بلوزها باز مانده و با یک کراوات به هم چسبیده بودند. (لازم به ذکر است که در جریان رسیدگی به پرونده خانم پرادا نیز وجود داشت).

کت های شفاف رنگارنگ و ردایی از روپوش های ساده و فوق العاده - که دومی از روی شانه ها پوشیده شده بود - به مجموعه حس شناوری قانع کننده ای با لحن لطیف حسی بخشیده بود. این تزریق حجم با چند غلاف شیک و بلوزهای پوشیده از ابریشم های سبک اما ساختار یافته که بر روی qipao سنتی تکرار می شد به خوبی مقابله کرد. برخی از آنها مستقیم و ساده و برخی دیگر جادار بودند. آنها تزئینات پارچه ای تا شده کوچکی داشتند که به طرفداران چینی اشاره می کرد، مفهومی که در نحوه اتصال پاهای شلوار به یکدیگر و آستین های ژاکت به نیم تنه هایی با پانل های ژولیده گسترش یافت.

طراحان می گویند: «ما می خواستیم نرمی زنان شرقی را به روش های مدرن بیان کنیم و زیبایی مطمئن و در عین حال «درون گرا» را داشته باشیم. این یک لحظه کنجکاو برای طراحان چینی در شانگهای است. بازار - و فرهنگ - تمرکز بر سنت و هویت را در اولویت قرار داده اند. اتفاقاً این نقطه شیرین Ao Yes است. چالش آنها برای حرکت رو به جلو، ایجاد تعادل بین قدردانی از گذشته با نگاه به آینده خواهد بود.


منبع