مجموعه Aliette Resort 2023 | ووگ

این همان چیزی است که رامبرت را به یک طراح موفق تبدیل می کند. او می تواند آنچه را که زنان از لباس هایشان می خواهند و نیاز دارند پیش بینی کند. برای او، انعطاف پذیری یک نگرانی اصلی است. او به یاد می آورد که ملکه لطیفه را در لباسی که خود ساخته بود، آرایش کرده بود. سایز چهار بود او می گوید: «ملکه لطیفه سایز چهار نیست. اما من اصلاً لباس را تغییر ندادم. این لباس هنوز این امکان را داشت که به اندازه او اجرا شود. و این از طریق برش ها، پارچه ها و انواع چیزها انجام می شود. او به چندین قطعه از مجموعه Resort اشاره می کند که ممکن است اندازه خاصی به آنها اختصاص داده شده باشد، اما می توانند به راحتی با نیازهای هر کسی سازگار شوند.



منبع

سال گذشته، جیسون رامبرت به صراحت در مورد غلبه بر یک خط خلاقانه در طول خاکستری‌ترین روزهای کووید صحبت کرد، و به نظر می‌رسید که حال و هوای باشکوه به پارچه‌ها نفوذ کرده بود، که شامل مقدار زیادی رنگ سیاه لبه سخت بود. از آن زمان الهام رامبرت با قدرت کامل بازگشته است. مدرک؟ او برای اولین بار دست خود را در مجموعه ای از توچال امتحان می کند – مفهومی که نیاز به کالاهای دوست داشتنی دارد.

او همچنین می خواست آنچه مردم از لباس های توچال انتظار دارند را زیر و رو کند. من فکر می‌کنم خیلی وقت‌ها وقتی مردم به استراحتگاه فکر می‌کنند، به پارچه‌های راحت و راحت‌تری فکر می‌کنند که سبک وزن هستند.» او به لباس پوشیده ای در گوشه ای اشاره می کند، قطاری که روی زمین به دور خودش می چرخد. او می‌گوید: «این لباس از جنس تور است، بله وزن سبک‌تری دارد، اما در عین حال جزئیات بسیار زیادی در خود دارد، پیچیدگی‌های زیادی دارد. می‌خواستم با مفهوم نرم و سخت، زنانه و مردانه بازی کنم.»

رامبرت این کشف دوگانگی را مدیون زنانی می داند که زندگی او را پر کرده اند، مانند عیسی رائه، لیزو، ملکه لطیفه، تاراجی پی هنسون، روزاریو داوسون، و دیگران. رامبرت همه این زنان را در بیش از یک بار لباس پوشیده است – چه به عنوان یک استایلیست یا به عنوان یک طراح (گاهی اوقات هر دو). چشم آرایشگر او در یک لحظه آرام می درخشد، وقتی فکر می کند که چرا همه مشتریانش به نظر می رسد به پوشیدن لباس های پاییزی روی فرش قرمز علاقه مند هستند، حتی اگر در حال ورود به گرم ترین روزهای تابستان هستیم. سپس در یک لحظه، رامبرت به حالت طراح باز می گردد و ساخت لباسی را برای یک ویرایشگر تشریح می کند.

یک سال چه تفاوتی ایجاد می کند. فضای استودیویی که رامبرت نمایش گاه به گاه خود را در آن به صحنه برده است مملو از رنگ های جواهری است. مجموعه‌ای از لباس‌های قرمز رنگ فلامنکو، یک لباس مجلسی زرد آفتابگردان با گلدوزی‌های پیچیده و ته حاشیه‌ای، و یک عدد شرابی که دارای یک پاپیون غول‌پیکر روی سینه است. همه چیز برای پوشیدن در یک مهمانی آماده است. “من فقط می خواستم سرگرم کننده باشد. می‌خواستم شاد باشد.»