ریچ خلاصه کرد: “او یک خرس عروسکی روی بالش و یک چوب بیسبال زیر تختش دارد، او در عین حال نامرتب و بدحال است.” در این فصل، دختر AR میتواند با دامنهای مینی چیندار تارتان یا لباسهای ساتن دهه 40 پری دریایی بیتفاوت باشد. او تماماً با کت و شلوارهای راه راه با آستینهای پفکرده کار میکند، یا طرف تحریکآمیز خود را با کتهای سرسخت چرمی میخیدار مشکی که بر روی لباسهای کت و شلواری در آغوش کشیده با تکههای گلدار تزئین شده با توری انداختهاند، میپوشاند. برای او، یقههای آلیس در سرزمین عجایب بر روی لباسهای خالخالی چیندار و پاپیونهای لاستیک روی نیمتنههای مخملی ابریشمی، جذابیت مشابه بمبافکنهای چرمی لاکدار تخریبشده با میخها را دارند – که در محله میلانیهای شنی که لوکبوک در آن فیلمبرداری شده است، به نظر میرسد. الساندرا ریچ سالهاست که در لندن زندگی می کند و این مجموعه با نوستالژی ظریفی نسبت به فضای سکسی، رمانتیک و براندازانه کلوپ های کامدن، جایی که پانک بریتانیایی در آن متولد شده، آمیخته شده است.
“تو کی هستی؟” الساندرا ریچ در یک قرار قبل از پاییز پرسید. این سوال گیج کننده به عنوان یک معمای وجودی هملت مانند نبود، بلکه “شما کدام زن ثروتمند الساندرا هستید؟” برای پوشش دادن به ظاهر بداخلاق و دمدمی مزاج موجود AR، این مجموعه نوعی منوی انتخابی از گزینه های متضاد را ارائه کرد.