Adeam هاناکو مائدا از تربیت خودش الهام گرفته است. او در توکیو به دنیا آمد اما در شهر نیویورک بزرگ شد و برچسب او مدی را که در هر دو شهر می پوشد ترکیب می کند. او گفت: «تجربه زندگی من این نوع دوگانگی را بین جهان شرق و جهان غرب دارد.
برای مجموعه تفریحی 2025 خود، او تصمیم گرفت یک دیدگاه کلان از تجربه خرد خود داشته باشد. ژاپن و غرب سابقه طولانی و غنی در تأثیرگذاری بر هنر یکدیگر دارند: باز کردن مسیرهای تجاری بین ژاپن و اروپا توسط کمودور متیو پری در اواسط قرن نوزدهم پس از اینکه خلاقانی مانند ادگار دگا و ادوارد مانه در معرض آنها قرار گرفتند به جنبش ژاپنیسم منجر شد. زیبایی شناسی محدود و نامرتب به سرعت به روزگار مدرن بروید، جایی که نانوایی های ژاپنی اغلب طعم هایی مانند yuzu matcha را با دسرهای سنتی فرانسوی ترکیب می کنند. مائده می گوید: «این تبادل افکار فرهنگی بین شرق و غرب یک خیابان یک طرفه نیست. شما تأثیرات فرانسوی و اروپایی را در فرهنگ ژاپن می بینید و بالعکس.»
بنابراین مائده تصمیم گرفت از طریق لباس خود به این رابطه تاریخی ادای احترام کند. او برای بسیاری از ژاکتها و شلوارهای دوخت ژاپنیاش از رنگهای غبارآلود امپرسیونیستی استفاده کرد. دامن های توری با زواید – که یادآور بالرین دگا است – در سایه های خاموش مرتبط با مدرسه افسانه ای کانو در کیوتو ساخته شده اند. او گفت: “من می خواستم چیزی رمانتیک و نرم را با چیزی که ساختارمندتر به نظر می رسد ترکیب کنم.” در همین حال، یک مینی لباس سبز مانند یک کیک کرپ معروف لیدی ام ماچا است، بدون اینکه بیش از حد شیرین باشد. مائده افزود: «احساس میکنم که کمی آرامتر است، به جای ساده و مناسب.
طراح همچنین به بازی با بافت، به جای رنگ، ادامه میدهد و ظاهر را برجسته میکند: بافتنیها با ژاکت ترکیب میشوند، در حالی که بالاپوش پیراهن دارای دامن توری است. او گفت: “من با عناصر مختلف زیادی بازی کردم.” به نظر می رسد که مائده همه چیز در مورد اختلاط و تطبیق بود – در سطوح تحت اللفظی و استعاری.