
بروزرسانی: 04 اردیبهشت 1404
مجموعه یرانتیان شانگهای بهار 2025
یرانتیان گوئو از چهار سالگی شروع به رقصیدن کرد. برای بهار، او به اشتیاق اولیه خود برای هنر نگاه کرد. او با خنده گفت: «من اسمش را گذاشتم «کف زدن!» و توضیح داد که موزش کارمن آمایا، رقصنده فلامنکو رومی اسپانیایی است، که طبق تحقیقات او، اولین زنی بود که برای رقص کت و شلوار مردانه پوشید. گوئو گفت: «این نکته جالبی برای شروع مجموعه بود. "این شبیه به روشی است که من فیگور زن را خلق می کنم."
برخلاف بسیاری از همتایان خود در تقویم هفته مد شانگهای، گوئو به جای دنبال کردن یک دختر همیشه «جوان» مشغول پوشیدن لباس مشتری بالغ تر است. این باعث می شود رویکرد او به ظرافت و جذابیت جنسی کمتر به روندها و خونسردی وابسته باشد و بیشتر مبتنی بر اعتماد به نفس و پیچیدگی باشد. این است که آمایا را به یک نقطه شروع ارزشمند تبدیل کرد. این نوازنده اغلب به عنوان بهترین رقصنده فلامنکو در تاریخ شناخته می شود و به خاطر آغاز فصل جدیدی در تاریخ خود در اوایل تا اواسط قرن بیستم اعتبار دارد و فلامنکو را با خود از اسپانیا به آمریکای لاتین و ایالات متحده آورد و در نهایت به آن اشاره کرد. هالیوود.
گوئو شلوارهایی را پس از او مدل سازی کرد و آن ها را با شلوارهای برجسته در درزهای کناری یا لبه ها کوتاه کرد. او همان تزیینات را روی بلوزهای ساده و دامن های لبه دار بلند و کم ارتفاع قرار می داد که زمین را نوازش می کرد و سپس با افزایش سرعت مدل هایش پرواز کرد. به ویژه ظاهری زیبا داشتند روسری های بزرگ تر که یقه ها و باسن لباس های کوتاه تر را می پوشاندند، و روفله های دوتایی که به لبه های حباب دار جذاب روی دامن های مدادی تبدیل می شدند. یک کت و شلوار کوتاه صورتی کمرنگ یک چیز پرت بود، اما وفادارترین و مدرن ترین تفسیر گوئو از آمایا در این مجموعه بود.
جایی که نمایش واقعاً ریتم خود را پیدا کرد در چند بلوز هالتر با روکش گشاد، تانک بافتنی مجلل، و شلوار و دامن مایع تراشیده شده با ابریشم روشن بود: آنها به بهترین وجه سیالیت گریزان اما آشنای رقص و روشی را که در آن موسیقی حرکت می کند، منتقل می کردند. بدن یک نفر گوئو گفت: "موج بدن یک زبان است."
منبع