جزر و مد زمان، که با چرخه های خورشید و ماه و فصول اندازه گیری می شود، دغدغه های دیته رفستراپ برای استراحت بود. بر این اساس، او از عکاس نروژی اولا ریندال برای عکاسی از لوکبوک استفاده کرد، با نقاط پرسهرنگ و رنگارنگ نور که سرعت را مشخص میکرد. از نظر مد، این مجموعه در محدوده راحتی برند باقی ماند، با تکرارهای مطلوب در استوپ های گانی. به عنوان مثال، چاپ پلنگی به یک کت خز مصنوعی خوشمزه با بسته شدن نامتقارن بریده شد. یک کیسه هماهنگی وجود داشت که این گزینه را وسوسه انگیزتر می کرد. این نگاه به لباس پوشیدن بود. و یافتن آن حد وسط یکی دیگر از نقاط کانونی این پیشنهاد بود.
رفستراپ که کتانی پوشیده بود، گفت: “لباس پوشیدن برای من در واقع می تواند کمی دشوار باشد.” من فکر میکنم این چیزی است که برای مردم اسکاندیناوی آسان نیست، زیرا از نحوه لباس پوشیدن ما بسیار دور است، اما ما در حال هک کردن آن هستیم، سعی میکنیم کارهایی را انجام دهیم که گاه به گاه به نظر میرسند، اما همچنان به روش گانی. ” شیک ترین تکه های این مجموعه، یک لباس پولک دار با لبه و چاک کنار دستمال و یک لباس قنادی زرد، روشن مانند مرنگ بود.
جین، با این حال، راننده طرح در Ganni باقی می ماند. تصور اینکه شلوار جین پرینت خزنده به داخل بسیاری از کمدها میچرخد، کار سختی نیست، بهویژه شلوارهایی که با یک ژاکت همسان پوشیده میشوند. نگهدارنده لباس جین ماکسی به سبک غربی متمایل است، اما می تواند به روش های دیگر نیز مدل شود. جهت دارترین آیتم این مجموعه، یک جفت شراره با کمر بلند بود که گویای حال و هوای دهه 70 boho است که در حال کشف مجدد است. آنها در واقع با یکی از بافتنیهای مجموعه فوقالعاده به نظر میرسند، مانند شماره درشت مرد در ماه که از آهنگ پاپ و توانگی مایک اولدفیلد «Moonlight Shadow» در سال 1983 الهام گرفته شده است.