من از پیش نمایش این مجموعه الهام گرفته از ساحل با امید به آینده دور شدم. مورا و لیو واقعاً حسی از جزئیات جذاب دارند که از کیفهای جدید گرفته تا اضافه کردن دکمههای صدفی شکل مروارید روی پیراهن تا سنجاقهای آویز چشم را شامل میشود. قطعات واقعا خاص، آنهایی که در هیچ جای دیگری نمی توانستید پیدا کنید، “لیموناد” مجموعه بودند.
مجموعه کیت اسپید نیویورک ریزورت 2023
تا کنون نتایج متفاوت بوده است – اما نه به دلیل عدم مراقبت یا تلاش. چند موضوع در دست است. یکی این است که ترجمه عجیب و غریب بودن امضای کیت اسپید به لباس معمولاً منجر به چاپ می شود. این امر با زیباییشناسی خانممانند قدیمی برند ترکیب میشود و شما شروع به حرکت به قلمرو امیلیو پوچی/لیلی پولیتزر/پالم بیچ میکنید، که کیت اسپید «مالک آن» نیست. به طور جداگانه، در این مجموعه قبل از پاییز به مارک های دیگر اشاره شده بود که مانند نسخه های “لایت” نسخه های اصلی خوانده می شد و نه چیزی که مشتری به خاطر آن به کیت اسپید می آید.
قانعکنندهترین و تازهترین طرحها (عمدتاً لوازم جانبی) طرحهایی بودند که مورا و لیو برای آنها Spadeisms را دوچندان کردند. از آنجایی که این شرکت سال آینده 30 ساله خواهد شد، مدیران طراحی برای ریمیکس سال 2023 به ملک هنرمند الکساندر ژیرارد که زمانی کیت و اندی اسپید با او همکاری داشتند، بازگشتند. یک ژاکت intarsia که با خورشید ژیرارد می درخشد، یک متن جدید برای اینستاگرام بود. همینطور پیراهن کش لیمویی ابعادی، و تی شرت مهره دار چشم خوش شانس همراه با شلوار جین راه راه. دلایل عاشق شدن به کیسه حصیری و حصیری مبتکرانه برش لیمو بسیار است. آنها همچنین، جدای از میل به ست شدن سر تا پا، احتمالاً برای دوست داشتن یک لباس میوه ای کاملاً متفاوت هستند. “عجیب” به همان شیوه متقابل ترجمه نمی شود.
مد امروزی نه تنها تحت تأثیر نوستالژی دهه 90 است، بلکه به عنوان فیلم مستند پادشاهی رویاها به ما یادآوری میکند، ساختارهای شرکتی که در پایان آن دهه ایجاد شد. به عنوان مثال، در سال 1997، مارک جیکوبز برای ایجاد مجموعه ای از لباس های آماده برای لویی ویتون، یکی از قدیمی ترین و مشهورترین خانه های کالاهای چرمی در جهان، انتخاب شد.
بسیاری از شرکت های لوازم جانبی از این روند پیروی کردند. در سال 2003 کیت و اندی اسپید از AsFour خواستند تا یک مجموعه لباس کپسولی ایجاد کند. اکنون این شرکت طیف گستردهای از محصولات را در دستههای مختلف ارائه میکند و مدیران طراحی اخیراً تام مورا و جنیفر لیو که با چالش استفاده از دمدمی مزاجی متمایز برند در همه آنها مواجه هستند.