تصویری از کالاس روی صحنه که در حال دریافت یک دسته گل رز است. این نقطه شروع گوردون برای بسیاری از طرحهای گلدار مجموعه بود، چه لباسهای شب ژرژت بهاندازه روان و بالآلود مانند یک لیز یا روی یک عدد کوکتل بدون بند محکم که پشتش شده با کرپ کشدار مشکی برای ساعت شنی است. او گلهای مختلف را از بالا به پایین جفت کرد و کمربندها و کفشهایی با طرح گل متضاد نیز انداخت – او گفت: «اگر آنها به اندازه کافی روشن و جسور باشند، کار میکنند». قلبها هم در فرم چاپی و هم بهعنوان جزئیات مجسمهسازی، از جمله قلبهای تافتهای که در بدنههای یک جفت لباس مهمانی قرار گرفتهاند، یک موتیف تکراری بودند.
گوردون ظاهر یک غلاف رنگ ثابت، مثلاً جین تیره یا گاباردین زیتونی را می پسندد، که اگر به خاطر برش منحنی آن نبود، تقریباً می تواند بسیار کم باشد. اما اغلب این مجموعه پر زرق و برق – برای دیوها از هر خط. یک لباس سرهمی بدون بند با ارزش چر با غلافهای گازار طبقاتی که روی ساق پا میریزد، و یک لباس شب اپرا با یک زیر دامن چروکدار که از زیر دامن شکوفا شده بیرون میآید، وجود دارد. او با نشان دادن یک پوف توری سفید که با جلیقه های نقره ای شکل قلب تزئین شده بود، گفت: “امیدوارم کسی این لباس را در عروسی او بپوشد.” عروس ها که بیرون هستند، هر کی؟
وس گوردون از کارولینا هررا برای اجرای آخر هفته در کولوسئوم در کاخ سزار در لاس وگاس، جایی که او در میانه اقامت طولانی مدت یک ماهه به سر می برد، لباس ادل را به تن کرد. کمی هم افزایی خوب بود. او توضیح داد که مفهوم گوردون برای مجموعه قبل از پاییز که این برچسب از دوشنبه به خریداران نشان می دهد، دیواها است: ماریا کالاس، شر و خود خانم هررا – “زنانی که به طور استعاری یا به معنای واقعی کلمه در کانون توجه هستند و برای آن لباس می پوشند.” . “این زن ماست.”