مجموعه پیش از پاییز 2025 نیلی لوتان

نیلی لوتان در نمایشگاه خود، در مقابل تابلویی که دارای لوک بوک پیش از پاییز 2025 بود، گفت: «این مد نیست، مد روز نیست، و اصولی نیست. او با جمع کردن توضیحاتش از فصل، گفت: “این سکسی-مینیمال است.”

از آخرین باری که با هم صحبت کردیم، لوتان چند به روز رسانی داشت: او یک فروشگاه اختصاصی مردانه در نیویورک باز کرده است، که به گفته او، “عالی کار می کند”، علاوه بر این یک مکان در پاریس در Le Bon Marché. این لوک بوک، اولین چیزی است که لوتان از ظاهر زنانه و مردانه برای آن عکاسی کرده است، دارای یک کیف آخر هفته است که لوتان روی آن شرط بندی کرده است تا مدل های کیف دستی را که بیش از یک سال روی آن کار می کند، آغاز کند. اما به پاریس برگردیم: “دو نام آمریکایی دیگر در Le Bon Marché وجود دارد، The Row و Khaite، آنها ما را ردیف آمریکایی می نامند، اما وقتی من این سه فروشگاه را می بینم، همه آنها متفاوت به نظر می رسند، این چیزی است که من می خواهم. “

لوتان معتقد است که این “سکسی” در سبک مینیمالیست او است که مجموعه او را متمایز می کند. این و قیمت دوستانه‌تر – و قطعاً جذاب‌تر – آن، که برند او را در فاصله‌ای بین «برای همه» و «فقط برای چند نفر» قرار می‌دهد. این جذابیت نیز است که لوتان در مرکز تلاش های قبل از سقوط خود قرار داده است. او رنگ سرمه ای را با یک رنگ شرابی خوشمزه و جذاب تر عوض کرد، و پیراهن را به نفع بلوزهای ابریشمی شفاف و طیفی از بافتنی های پوست دوم، که برخی از آن ها را به عنوان یک جایگزین برای یقه های سنتی ساخته بود، کنار گذاشت.

لوتان همچنین لبه‌های کت‌های زنانه‌اش را برید تا برای فرافصل‌ها مناسب‌تر شوند. یک سبک دو سینه در پشم نواری و دیگری با چرم لحاف الماس برجسته هستند. لباس‌های مردانه از نظر کیفیت و قیمت مانند لباس‌های زنانه جذاب هستند، اما در طراحی آن چندان خاص نیستند. به نظر می‌رسد لوتان درک می‌کند که مردان، به‌ویژه مردان بزرگ‌شده، شیک اما نه شیک که او مد نظر اوست، آنقدر علاقه‌مند به تعویض کمد لباس‌هایشان در هر فصل نیستند. چیزی که آنها واقعاً می خواهند، آیتم های اصلی جامد هستند.

در این یادداشت، لوتان نتیجه گرفت: «من یک مرحله ای هستم. مردان، زنان – آنها نیازی به رفتن به جای دیگری ندارند. البته به غیر از هر جایی که آخر هفته آنها را می برد.

منبع