در پی شفافیتهای متفکرانه و لباسهای تراریوم گلی که نمایش Undercover بهار 24 را بسیار دلفریب و شگفتانگیز کرده بود، این پیش مجموعه مجموعهای شگفتآور جامد از لباسهای روزمره ارائه کرد. مسلماً، لباسهای طراحی شده توسط Jun Takahashi هرگز معمولی نیستند، همانطور که در شلوار جین جذاب با لبههای ژولیده و کتهای بریده شده با شکل مشخص ساعت شنی مشهود است.
با باقی ماندن تاکاهاشی در توکیو و در غیاب هیچ سرنخ از تیم نمایشگاه، این مجموعه کمتر در مورد داستان سرایی به نظر می رسید تا کاوش های سبک: سنگرها عمیقاً بریده شده و تخلیه شده اند. پیراهن های مخفی دانشگاهی که با بلوز تزیین شده اند. شلوار با لبه های دوبل trompe l’œil; و هودی در انعطاف پذیرترین چرم. ظاهر شدن دوباره یقه های شال در جایی که معمولاً یافت نمی شد – روی ژاکت های پشمی و ژاکت های پایین، جلا دهنده دلپذیری را نشان می داد. یکی از سردبیران در حال مرور قفسه ها اشاره کرد که دومی با رنگ عاج برای عروسی زمستانی بسیار شیک خواهد بود. رنگهای خاکی و روشنتر لایهبندی شده بودند که انگار از یک باغ بهاری نمونهبرداری شدهاند، در حالی که غیرمعمولترین چاپشده، خرسهای عروسکی سر بریده را در میان مناظر بینظیر نشان میداد. در دنیای تاکاهاشی، ترسناک و لطیف به راحتی می توانند همزیستی داشته باشند.
و اگرچه این مجموعه دنیایی دور از باند فرودگاه را احساس می کرد، اما lookbook صف بندی را در مقابل پس زمینه های گلدار شاعرانه ارائه کرد. این شکوفهها آنقدر بزرگ شده بودند که مدلها به اندازه پروانهها کوچک شدند – گویی تاکاهاشی آنها را از تراریومهایی که روی زمین محکم فرود آمده بودند، رها کرده بود. در اینجا، بالهای پرزرق و برق دور شانه یک ژاکت یا در امتداد آستینهای یک ژاکت MA-1 (نارنجی روشن داخلی که شبح را دوباره تعریف میکند) مانند نشانههای ترکیبی با طبیعت بازی میکند که در آن خلقت به هر شکلی شکوفا میشود.