گفتگوی این سؤالات بی پاسخ بود، اما چیزی که خانه ارائه داد این بود که گرافیک ها – تخته غواصی، ستاره ها، هندسی ها – از کلاستر پیشگامان سنگ فضایی آلمان در دهه 1970 گرفته شده بودند. همانطور که در مجموعه به یاد ماندنی تاکاهاشی الهام گرفته شده از Marquee Moon، طراح از کاتالوگ آن گروه برای موسیقی حالت بصری استفاده کرد، در حالی که زیپ به جلو و عقب میکشید تا آثار فرهنگی فرسوده – خزندههای فاحشهخانهها در اینجا، کلاهها در آنجا – را در ترکیبی که زمان را به چالش میکشد، ترکیب کند. گلدوزیهای پولاک و یک ژاکت قهوهای که ظاهراً از گرافیک مجموعههای Undercover گذشته اشباع شده بود، به رویکردی انتزاعی برای ارجاع به خود اشاره میکرد، زیرا تاکاهاشی از دهه 1950 تاکنون در بین نسلهای مختلف تصاویر را تعریف میکرد.
آیا سویشرت «هپی» و کلاه بزرگ انرژینگار آربی ادای احترامی به فارل ویلیامز 2014 گرمی بود؟ آیا تناسخ دست دوزی شده پاییز 2015 جون تاکاهاشی دراکولای قدیمی به معنای نشان دادن میزان آگاهی از خونخواری از مجموعه های Undercover گذشته بود؟ (مطمئنا دوفل پارادایم این فصل، به رنگ کرم، در مجاورت رنگ سبز زیبای آن فصل به نظر می رسید).
یک پالتو بافتنی آران و یک ژاکت آرژیل دو زیپ هر دو در سطح بعدی بودند. دو ظاهر طراحی شده، هر دو مچاله شده، به شکلی خلاقانه در اواسط دهه 90 بریده شده بودند، به طرز عجیبی غیرعادی بودند و احتمالاً به چیزی خاص اشاره می کردند. بافتنیهای طرح پلنگی از لباسهای قبل از زنانه بودند، و همچنین گفتوگویی بین کتهای ترومپلویل در آن مجموعه و کتهای بافتنی در این یکی وجود داشت – میتوانید ببینید که آنها پشت سر هم ساخته شدهاند. هر دوی آنها از اجرای زنده سود می بردند، اما حداقل ما لباس اصلی زنانه تاکاهاشی را داریم که به زودی در پاریس منتظر آن هستیم.