سه کپسول داخل مجموعه نیز زیبا بودند. یکی حول بازسازی پیراهن سفید میچرخید، دیگری ساختارهای داخلی خیاطی را آشکار میکرد (چسب زدن واضح در درزها کاملاً لمس بود)، و سومی بر ترکیببندی تیشرت در خیاطی متمرکز بود. تاکاهاشی پس از سالها پاره کردن چیزها و کنار هم قرار دادن آنها به شیوهای متفاوت، هنوز در حال یافتن راههایی برای ایجاد دوباره چیزهای جدید قدیمی است.
مانند بسیاری از طراحان لباس مردانه در این فصل، تاکاهاشی در مورد ایده ظرافت فکر می کرد. او گفت: «ما اغلب از عناصر مد خیابانی و فرهنگ استفاده میکنیم، اما این بار آن را کمی کاهش دادیم. با این حال، بر خلاف بسیاری از همکارانش، تاکاهاشی به نظر میرسد علاقهای به استفاده مجدد از لباسهای خیاطی پسرانه یا تزئین بیش از حد لباسها برای آراستن لباس مردش ندارد. در اینجا، او به ژاکاردهای زینتی رمانتیک و در عین حال قدیمی نگاه کرد (طرفداران چشم عقابی می توانند منشا آنها را از مجموعه های قبلی بررسی کنند) و آنها را به ژاکت و دامن تبدیل کرد – سجاف آنها را خام گذاشت و مرزهای آنها را با موتیف مثلثی که روی آن خالکوبی کرده است مشخص کرد. آستین های او برای افزودن یک لبه مدرن، او از زیپ های vislon و جیب های ابزار استفاده کرد.
چه چیزی در مورد ساختارشکنی جذاب است؟ او با لبخندی گفت: “من عاشق چالش هستم” و گفت که دوست دارد “این لباس های ساده را پیچیده تر کند.” البته به شیوه ای بازیگوش. تیشرتهای آستین کوتاه بهعنوان مقنعه، یقههای دندهباف بهعنوان سوراخ جیب و زانو، و یقهها و شانهها بهعنوان برگردان وجود داشت.
بهار 2024 به جای نوستالژی، فضایی از غم و اندوه را به جهان مخفی می آورد. این مجموعه از بنشی ها الهام گرفته شده است، ارواح زن زار زار در فولکلور ایرلندی (شاید نام آنها را از فیلم نامزد اسکار شنیده باشید. بانشی های اینشیرین). بانشی مرگ یکی از اعضای خانواده را با اشتیاق نافذ خبر می دهد و صدا حاکی از تاریکی و اندوه فراگیر است. تاکاهاشی آن احساسات را با رنگهای ظریف تاریک، شبحهای کشیده و نگاهی تازه به ساختارشکنی منتقل کرد. او از طریق یک مترجم توضیح داد که نقطه لنگرگاه مجموعه ای از قطعات شامل نقاشی های هنرمند هلن ورهوفن بود. او گفت: «آنها عنصری از تاریکی و سکوت، اما همچنین شیرینی دارند.
این یک هفته عالی برای stans Undercover است. جون تاکاهاشی به جای یک مجموعه جدید لباس مردانه، کتاب جدیدی را نیز منتشر کرده است که با همکاری عکاس واتارو ساخته شده است. رکورد لحظات آرشیوی پشت صحنه سه نمایش مد تاکاهاشی را مستند می کند: “روز عالی” پاییز 2017، “پرتره در جاز” در بهار 2017 و “دلقک شیطانی” بهار 2016. عکسهایی از مجموعههایی که قبلاً دیده نشدهاند، نگاهی به جلسات استایل و عکسهای پشت صحنه از آمادهسازی نمایش – گنجینهای برای طرفداران نوستالژیک. اما همانطور که تاکاهاشی نگاهی اجمالی به گذشته خود ارائه می دهد، او همچنان قاطعانه همه ما را به آینده می کشاند.