حتی در طول آماده سازی برای نمایش خود، دو نفر پشت سر Richert Beil می توانستند احساس کنند که 10 سالگی آنها کمی متفاوت خواهد بود. انتخاب مدل این لیبل همیشه یکی از متنوعترین مدلها در هفته مد برلین بوده است، اما امسال آنها عمدتاً با زنان مسنتری کار کردند که قرار بود ایده مد بین نسلی و سبک مادربزرگها را گرامی بدارند و به آنها منتقل کنند. آتلیه ما کمی خارج از شهر است و دسترسی به آن با وسایل نقلیه عمومی کمی دشوار است. ژیل ریچرت قبل از نمایش گفت: بانوی اول حدود یک ساعت زودتر برای تناسب اندام خود آمد. «برای ما به ویژه مهم بود که برای هر ظاهری فرد و شخصیت مناسب را پیدا کنیم. ما قبلاً این شخصیتهای خیالی را هنگام طراحی در ذهن داشتیم – و خوشبختانه فرد مناسبی را برای گفتن هر داستان پیدا کردیم.
به دلیل سالگرد آنها، قطعاتی که از زمان اولین حضور این دو طراح همراه بوده اند، دوباره کار شدند. این لباس ورزشی مشخص به طور هماهنگ با پیشرفت های بیشتر لباس های بیرونی آمیخته شد. کتها به کتهای پشمی تبدیل شدند، کتها تبدیل به لباسهای ماکسی با بخشهای دامن جداشدنی شدند، لبههای پاچههای شلوار به یقهها و جیبهای سینهای ژاکتهای کامیون داده شد. اما این فقط الگوها نیستند که همیشه به شیوه ای پایدار در Richert Beil مورد توجه قرار گرفته اند. یکی از برجستهترین ویژگیهای این نمایشگاه، لباس تکهکاری بود که از چرم از زینهای قدیمی ساخته شده بود، در حالی که سایر عناصر سوارکاری مانند مهار اسب با زیپهای برجسته و سختافزار با دقت انتخاب شده ترکیب شده بودند. میشل بیل در مورد منبع یابی گفت: «یک مغازه با بهترین دکمه های جین در منطقه پوشاک نیویورک وجود دارد. موردانتظار زیبایی شناسی این لیبل – جزییات نازک و تکان دادن به لباس زیرهای قدیمی – حتی رسمی ترین ظاهرهای خیاطی را از بین برد و نمایشی را تکمیل کرد که در بین نسل ها، هم در کت واک و هم در بین تماشاگران کار می کرد.