“چقدر بلندی صدا برای به خاطر سپردن لازم است؟” این چیزی است که طراحان Jörg Ehrlich و Otto Drögsler از Odeeh قبل از تصمیم به عدم اجرای نمایش در این فصل از خود پرسیدند. و احتمالاً این بهترین حرکت بود، زیرا هر نگاه میتوانست خودش صحبت کند و ماهیت ثابت یک عکس را متعادل کند. این دو طراح تضادها و کنار هم قرار گرفتن را بررسی کردند و بر بزرگترین استعداد خود تأکید کردند: پارچههای مجلل سازش ناپذیر، که همگی به طور انحصاری برای آنها در دریاچه کومو، ایتالیا تولید و تولید شدند.
البته، کار بر روی چنین مجموعهای که به مرزهای ماکسیمالیسم پوشیدنی نزدیک میشود، این سوال پیش میآید که چه زمانی بیش از حد به سادگی بیش از حد میشود. اما این نیز فکری است که سالها مشتریان را برای کاوش در زیباییشناسی شگفتانگیز که باید قبل از درک و پوشیدن آن خنک شود، به عودیه آورده است. البته، برش های Odeeh همیشه قابل پوشیدن بوده اند. نه مینیمالیستی، بلکه به نیازهای یک لباس خاص (یا حتی پارچه) تقلیل یافته است. آنها با یک قاب تزئین شده قابل مقایسه هستند، که از نظر طراحی خاص است، اما هرگز نمایش را از خود نقاشی ربوده است.
مجموعه جدید که The Bold Issue نام دارد، مانند فهرستی از آثار کلاسیک است که درخشندگی خود را از طریق تعامل خود به دست می آورند. لباسهای بلند، کت و شلوارهای باریک، شلوارهای راسته و بلوزهای روان به روشهای متعددی تلاقی میکنند و برای موقعیتهای مختلف ظاهری ایجاد میکنند. زن Odeeh احتمالاً همه آنها را خواهد پوشید، از ظاهر تجاری التقاطی در جین یا ژاکارد پشمی گرفته تا کوکتل استراحتگاهی روان با دوشس با تکنولوژی بالا در ابریشم و نایلون. اما شاید او هنوز آن را نمی داند.