مجموعه پاییز 2024 هایژن وانگ شانگهای

هایژن وانگ در اکتبر گذشته در هفته مد شانگهای بازگشتی به یاد ماندنی را به باند فرودگاه با یکی از جذاب‌ترین مجموعه‌های هفته انجام داد، بنابراین غایب نام او در ترکیب فصل پاییز در مارس گذشته، غافلگیرکننده بود.

وانگ مانند بسیاری از همکارانش در چین و در سرتاسر جهان، با چالش هایی مواجه است که یک برچسب مستقل را اداره می کند. طراح گفت: «من بعد از فصل گذشته با مشکلاتی مواجه شدم. او افزود: “من باید به مدیریت کسب و کار توجه می کردم.” حالا، وانگ در حال بازنگری در سرعت خود است: “من بعد از فصل گذشته و پس از همه‌گیری احساس خستگی می‌کردم و می‌خواستم برای طراحی واقعی و توسعه تکنیک‌ها وقت بگذارم.”

در حالی که او این مجموعه را کمی خارج از برنامه ارائه می کند، امیدوار است که در ماه اکتبر به حالت عادی بازگردد و کسب و کارش به نظم بازگردد. برای انجام این کار، او یک مجموعه فشرده تر و مفهوم محور را برای اطلاع رسانی به مجموعه تجاری خود گردآوری کرد و تیم جدیدی را برای کمک به او در توسعه یک استراتژی دیجیتال مستقیم به مصرف کننده در T-Mall استخدام کرده است. DTC اخیراً با طراحان حرکت کرده است، و این چیزی است که وانگ برای کمک به تقویت مجدد تجارت خود روی آن حساب می کند.

در مورد خود مجموعه، وانگ یک طراح فنی ماهر است که کاملاً از ساخت لباس لذت می برد. این در ترکیبی بود که به طور آزادانه از مادام گرس وام گرفته شده بود (تصاویر بسیاری از کارهای او در تابلوی خلق و خوی وانگ ظاهر شد)، با رنگ آمیزی از اواخر دهه 80 و 90 در سایه ها. او گفت: «ایده این بود که ساختاری در اطراف بدن بسازیم و شروع به چین‌کاری و لایه‌بندی با دست، تمرکز بر روی باسن و کمر و ساختن سیلوئت با بالشتک در جایی که نیاز بود، انجام دهیم. سه تایی از لباس‌های کوچک مشکی روکش‌دار افسانه‌ای در بین مشتریان مجلل‌تر او به‌راحتی مورد استقبال قرار می‌گیرد، در حالی که جزئیات بازیگوشی یقه‌ی متقاطع بر روی لباس‌ها و لباس‌های بدن برای مخاطبان دیجیتالی باهوش صحبت می‌کند. اینجاست که تجربه اهمیت دارد: وانگ در حال تحمل طوفان است، اما به او نشان داده شده است که می‌تواند در مواقع لزوم، کارهای بیشتری را با کمتر انجام دهد.

منبع