پس از نمایش مد پاییز 2024 ساموئل گوئی یانگ، که نشانگر بازگشت طراح به باند فرودگاه از جولای 2022 بود، یک دوست شانگهای جدید پیشنهاد کرد: “این شانگهای واقعی است.” دهه 20، اوج سبک معماری که اولین بار در دهه 1860 ظاهر شد و عناصر سبک غربی و چینی را در طول مستعمرات ترکیب کرد.
ادغام شرق و غرب تخصص یانگ است. این یک زبان عامیانه طراحی است که او نه تنها روان صحبت می کند، بلکه به تعریف آن کمک کرده است – همراه با سبک فعلی چینی که سنت و مدرنیته کشور را ادغام می کند – از زمانی که برچسب خود را در لندن در سال 2015 راه اندازی کرد، پس از فارغ التحصیلی در کارشناسی ارشد مد از سنترال سنت مارتینز. او هنوز زمان خود را بین دو شهر تقسیم می کند). این بومی شنژن که همچنین در فهرست نهایی جایزه LVMH در سال 2020 در میان آغوش گرفتن و احوالپرسی مهمانان پس از نمایش قرار گرفته بود، گفت: «احساس خوبی است که در هفته مد در شانگهای برمیگردیم و نمایشی برگزار میکنیم.
یانگ درست به شکل واقعی، در این فصل از سنگ محک سنت فرهنگی چین، رمان، الهام گرفت رویای اتاق قرمز توسط Cao Xueqin. همچنین به عنوان شناخته شده است داستان سنگرمان قرن هجدهم یکی از چهار رمان بزرگ کلاسیک چینی است. یانگ توضیح داد که او جذب پیچیدگی آن شده است و به ویژه روی فصل اول آن تمرکز کرده است: «جایی که اعتراف بر روی سنگی که از تعمیر بهشت به جا مانده است، مشخص شده است.»
یانگ مجموعهاش را با رنگهای قرمز روشن و سبز پررنگ نشانهگذاری کرد و داستانی موازی از خودش را بافته و آن را در کمد لباسی مدرن و ظریف نشان داد. او چونگ سامها را در تاپهای پیچیده برای روز برش میداد و آنها را بهعنوان غلافهای ابریشمی و مخملی فوقالعاده برای عصر میپوشاند. خاص ترین لمس بی وزنی بود که یانگ با آن شلوار، دامن، لباس و کت لایه لایه می کرد، و اینکه چگونه یک تانگ ژوانگ را در جین برش داد و آن را با کفش های کتانی آدیداس ست کرد (مارک ها در آینده همکاری خواهند داشت) تا تفسیری تازه از امتحان شده ارائه دهد. تاکسیدو واقعی کانادایی ترکیب فوقالعاده یانگ نمونهای درخشان از آن چیزی است که وقتی یک طراح در دیدگاه خود ثابت قدم باشد، اتفاق میافتد. این فرد خلاقی است که مدتها برداشتی خاص از شرق-ملاقات-غرب ارائه کرده است و هم بازار محلی و هم صحنه جهانی او بالاخره آماده پذیرش آن هستند.
به گفته یانگ، این مجموعه در مورد ازدواج با ظرافت و عملاً در “زیبایی شناسی سینوسی است که در برابر تکینگی مقاومت می کند.” لمس او مسحور کننده است، نه به دلیل عدم تمایل آن به پذیرش کلیشه های زیبایی شناختی، بلکه به خاطر سهولتی که او این کار را انجام می دهد تا به آرامی آنها را زیر و رو کند.
این نمایش در گرم ترین روز هفته در میانه یک بعد از ظهر دلپذیر در داخل خانه ای برگزار شد که در یک “مطلوب” قرار دارد، که نامی است که به جوامع واقع در کوچه های طولانی یا کوچه های مسکونی کلاسیک شهر داده شده است. مدلهای او در فضای صمیمی قدم میزدند که زنگهای لبههای دامن و کیفهایشان به صدا درآمد. هر پنجره ای باز بود. نسیم شهر که هم ابریشم های یانگ و هم لباس های آویزان همسایه ها را در پس زمینه می وزید. یانگ و شریک زندگی و خلاقش، اریک لیتزن، در مورد یک جفت قیچی صورتی که درست روبهروی یکی از پنجرهها نشسته بودند، به شوخی گفتند: «شاید باید از آنها میخواستیم که آنها را پایین بیاورند. اما آنها نیازی به این کار نداشتند. وفادار به اخلاق طراحی خود، در روز جمعه یانگ یک بار نگاهی اجمالی به شانگهای واقعی و یک تجربه مد حمل و نقل ارائه داد.