اخیراً صحبت های زیادی در مورد مد در مورد اینکه طراحان مفاهیم انتزاعی بلند را کنار می گذارند و تمرکز بیشتر را مستقیماً متمرکز می کنند، مطرح شده است. روی لباس، اما کیچیرو آسکاوای استین معامله واقعی است. از طراح خودآموخته سوالی مبهم در مورد الهام خود بپرسید، و او با توضیحی تقریباً ریاضی از چگونگی پیدایش هر لباس پاسخ میدهد و به طور مفصل توضیح میدهد که چگونه بلیزرهای ترمه دو رو به خصوص با دست نازک میشوند. دوختن هر طرف به هم، یا توضیحی درباره نحوه استفاده از بست های مغناطیسی نامرئی برای از بین بردن هیاهوی دکمه ها. او گنگ نیست. عشق او به مد صرفاً از خود لباسها سرچشمه میگیرد، و کار او در Stein تلاشی است برای تجسم مجدد لوازم اصلی کمد لباس دقیقاً به شکلی که او فکر میکند باید باشند.
این مرد 37 ساله در یک نمایشگاه غول پیکر زیرزمینی در توکیو توضیح داد: “من می خواهم همه چیز را درست کنم.” گاهی تلاش او برای رسیدن به کمال نزدیک میشد: کتها USP استین هستند، و سنگرهای ماکسی قد – که گاهی با تسمههای چرمی بسته میشدند، یا دو برابر میشدند تا توهم لایههای اضافی را ایجاد کنند – غیرقابل ایراد بود، چیزی که میتوانستید روی آن شانه بزنید. بدون فکر و بلافاصله احساس زیبایی کنید.
در این فصل، آسکاوا رویکرد شهودی تری در پیش گرفته بود – «پیروی از چیزی که مستقیماً دوست داشتم» این بود که او آن را بیان کرد. این امر حسی تازه را به وجود آورد که در ژاکت های یقه V که تا سینه و فراتر از آن فرو می رفت، و در برخی از شلوارهای عالی رنگارنگ با شکاف های کناری که در حین حرکت با پوست برق می زدند، ظاهر می شد، اما در غیر این صورت غیرقابل تشخیص باقی می ماند.
همچنین کت های خز بریده گوسفندی جدید بودند که کمی براق به ترکیب اضافه می کردند. آنها که بسیار پیچیده بودند، ازدواج قانع کننده ای را بین تجملات آرام و زیبایی شناسی همسر اوباش ایجاد کردند. آساکاوا در مورد روند ویروسی TikTok در آن لحظه نشنیده بود – ظاهر کارملا سوپرانو در ژاپن بزرگ نیست – اما خوشحال بود که می دانست طراحی های او می تواند تخیل را به جریان بیندازد.
این برند این مجموعه را در پاریس فیلمبرداری کرد – حرکتی که به طور فزاینده ای محبوب برای طراحان توکیویی است که به دنبال گسترش جذابیت خود در خارج از کشور هستند، که استین به طور فزاینده ای در حال انجام آن است (تنها در این فصل سهامداران بین المللی خود را به 30 حساب افزایش داده است) – اما دیوار سفید دادو / چیدمان کف پارکت چیزی بود که قبلاً دیده بودیم. اگر Stein بتواند همان فوکوس لیزری را به اپتیکهای nit-picky که کتهای خود را انجام میدهد، بیاورد، میتواند به برندی تبدیل شود که میتوان آن را شکست داد.