با وجود نامش، Sunflower یک برند معتبر با نوعی سرسختی ذاتی است که بیشتر با علف هرز ضرب المثلی که از طریق شکاف در بتن رشد می کند مرتبط است. کپنهاگ، علیرغم جنبههای بتشناختیاش، پایتختی با ظرافت است، به همین دلیل است که کارگردان خلاق، اولریک پدرسن و یکی از مالکان/بنیانگذاران، آلن بلوند، آن را دوست دارند.
رویکرد قوانین Sunflower خود را بسازید به این معنی است که مجموعه، در نگاه اول، هیچ خط مستقیمی ندارد. کمی از این وجود دارد، کمی از آن. ردیابی رابطه بین یک جفت کرفس صورتی یا یک پیراهن ساخته شده از ژاکارد شیاردار با خیاطی که موضوع اصلی فصل بود، به سختی قابل ردیابی است، جدا از این واقعیت که همه آنها به جهان آفتابگردان مربوط می شوند. انسجام بیشتر مورد استقبال قرار میگیرد، و مکمل (نسبی) سختتر شدن این مجموعه خواهد بود، زیرا پدرسن آن را در جهتی دقیقتر و زیباتر حرکت میدهد. بلوند اشاره کرد که بازگشت به خیاطی واقعاً بازگشتی است به ریشههای خود پس از یک وقفه تحمیلی توسط کووید. هدف پدرسن این بود که به “کت و شلوار به شیوه ای مدرن تر نگاه کند. تضاد داشتن چیزی واقعاً آرام با چیزی واقعاً تیز چیزی است که ما به آن اعتقاد زیادی داریم.»
نام برند به شکل مفرد است نه جمع (آفتابگردان معمولاً به صورت انبوه در مزارع کشت میشوند) و شما این حس را دریافت میکنید که Pedersen and co. برند را بر اساس باور به توانایی افراد در انتخاب آنچه می خواهند بپوشند و چگونه آن را بپوشند ساخته اند. او خاطرنشان می کند: «اینجا در اروپا مردم به جای اینکه سبک خودشان را بسازند، به نام برند متکی هستند. رویکرد او این است که آنچه را که خودش و دوستانش دوست دارند بپوشد و امیدوار است که دیگران هم آن را دوست داشته باشند. این یک ظاهر کلی نیست که Sunflower هل می دهد، در واقع پدرسن از ترکیب قطعات معمولی و سفارشی حمایت می کند، به نوعی مانند اینکه چگونه یک دی جی یک لیست پخش می سازد. این ایده جدیدی نیست، اما ایدهای است که برای برندی معتبر است که به سرعت در حال گسترش در آسیا است.
برای آنها مکان های نمایش جلا و یک ظاهر طراحی عالی نیست. آنها کلکسیون پاییزی خود را در محصوره تنگ نمایشگاه خود و روی گروهی از موسیقیدانان محلی ارائه کردند. در بیانیه مطبوعاتی آمده است: موضوع اسمی سوپرگروهها بود، “این ایده این است که هر ظاهری آنچه را که برای تبدیل شدن به یک رهبر لازم است دارد.” این یک جمع بندی جذاب است و به سمت ارزش هایی که برند را هدایت می کنند اشاره می کند. برای ما مهمتر است که در عوض افراد مناسب را بگیریم [of following trends]پدرسن در حین بررسی گفت.