شما نمیشنوید که کلمه استراحت از دهان مارکوس وین رایت بیرون بیاید. Rag & Bone، همانطور که او مشتاق است به شما یادآوری کند، در واقعیت های روزمره مشتریان خود بافته شده است، نکته ای که توسط نگاه پشت صحنه این فصل به آن اشاره شده است. خود وین رایت این تصاویر را گرفته است که حداقل دو مورد از آنها نشان میدهد که یک مدل در آینه سلفی میگیرد. در یک عکس، او یک ژاکت دو سینه را به عنوان یک لباس روی جورابهای شفاف و چکمههای موتورسیکلت پوشیده است. در دیگری، این کفش همه کاره به شلوار جین مشکی رنگ و رو رفته، یک کت پشمی نازک، و یک کت چرمی مشکی برش خورده برای به نمایش گذاشتن درخشش استخوان باسن مجهز شده است.
خیاطی اساس مجموعه است، همانطور که در اینجا مرسوم است. شکلهای پیش از بهار دارای جلیقههای دهه 1970 با ژاکتهای لاغر و شلوارهای قد بلند با درز جلو هستند. این کت و شلوار اسطوخودوس دو تکه شبیه یک نسخه ساده از کت و شلوار گوچی در سال 1995 است که توسط گونیث پالترو معروف شده است. حتی کتهای کوتاهتر و دکمهای برنجی با شلوار جین باریک یا گشاد طراحی شدهاند.
از آنجایی که مهمانیهای تعطیلات بخشی از واقعیتهای روزمره مشتریان او در این زمان از سال است، لباسهای برهنه و متناسب با چرم مصنوعی یا مخملی وجود دارد (که روی یک بافتنی ظریف برای خنکی دفتر میپوشند) و یک لباس اسلیپ شیک ست شده با ساق های دوشاخه، یکی دیگر از تماس های دهه 90. Team Rag & Bone هنوز هم بهطور عمده پشت مینی قد است و دامنهای کوتاه و لباس جیر کمربند ران را نشان میدهد.
کالکشن مردانه به طور مشخصی بدون کت و شلوار است، اما کت و شلوار گاه به گاه و کت و شلوار کوتاهی ندارد. آنها طیف وسیعی از هوانوردهای چرمی و ژاکت های موتورسیکلت را تا چهارخانه های لحاف دار اجرا می کنند. همچنین یک لحظه او و او به شکل ژاکت کش باف پشمی پلنگی وجود دارد که مکمل ژاکت راه راه گورخر در خط زنانه است.