هنرمند آمریکایی Cy Twombly در ویرجینیا به دنیا آمد، اما قبل از 30 سالگی به رم نقل مکان کرد و پایتخت ایتالیا را به عنوان اقامتگاه اصلی خود تبدیل کرد. در طول این مدت، تومبلی سبک کاملاً مدرن خود را که توسط آثار کلاسیک احاطه شده بود، توسعه داد، از اسطورههای یونانی الهام گرفت و تصاویر عتیقه اصلی آنها را با حساسیت خاص خود تفسیر کرد.
لوک مایر در یک تماس اخیر گفت: “او این آمریکایی در رم بود که توسط غول پیکرترین آثار هنری احاطه شده بود.”
مایر متولد ونکوور یک هموطن آمریکایی شمالی است که پس از مدتی در نیویورک، تمرین خود را به ایتالیا منتقل کرد. مانند سبک تومبلی، سبک او کاملاً مدرن است علیرغم – یا شاید به دلیل – محیط کلاسیک کلاسیک خود. مایر از زندگی و کار Twombly برای ترکیب بهار 2024 او برای OAMC الهام گرفت.
مایر توضیح داد که به طور گسترده تر، او در حال نشخوار تجربه مهاجران و تأثیری که زندگی در خارج از کشور می تواند بر یک فرد داشته باشد. مایر گفت: «من قطعاً ایتالیایی نیستم، نه از نظر ذهنیت و نه از نظر رویکرد، اما این موضوع شما را تحت تأثیر قرار میدهد.» لباسهای مایر جذابیت معاصری دارند که میتوان آن را آمریکایی توصیف کرد – گچی که تا زمان او در سوپریم. با این حال، کار او هم در OAMC و هم در جیل ساندر، در کنار همسرش لوسی، در طول زمان نرمی و سبکی پیدا کرده است. چیزی شبیه به این را می توان در مورد کار Twombly گفت که بعد از اقامت او در ایتالیا احساسی تر شد.
مایر خاطرنشان کرد که دسترسی به بهترین کارخانهها و کارخانهها باعث پیشرفت کار او شده است. این بیشتر در خیاطی او مشهود است، که بر خلاف جاهای دیگر در نمایشگاه های پاییزی مردانه بریده شده بود و با تیزی در خط، اما با احساس بی وزنی. همچنین به جدا کردن ریپس استاپ و نایلون او و زیبایی لباس بافتنی او که در عین سادگی ظاهری شیک بود، نگاه کنید. لمسهای گرافیکی به شکل گلهای پراکنده و نقشهایی از نقشههای رم و لکسینگتون، ویرجینیا به چشم میخورد، اگرچه خطنویسیهای اشارهای که مایر روی آستینها و کنارههای کتها میگذاشت، بسیار جذابتر بود، که یادآور دست تومبلی بود.
در کتیبه یادداشتهای مجموعه مایر در این فصل آمده است: «یک بار به مادرم گفتم: «خوشحال میشوی اگر من فقط خوش لباس باشم و اخلاق خوبی داشته باشم» و او گفت: «دیگر چه چیزی وجود دارد؟» نقل قول از Twombly، اگرچه مایر با آن همسو است. او گفت: «ظرافت چیزی است که به نظر من در حال حاضر زودگذر است.
درست است که همه ما میتوانیم در شیوهای که امروز خودمان را حمل میکنیم کمی ظریفتر باشیم. این متناقض است که TikTok و مد را در حال حاضر مجذوب ثروت و نشانههای سبک آن میکنیم و ایدههایی از لباس پوشیدن پیچیده ارائه میدهند، در حالی که ظرافت باید فراتر از لباسهای فرد باشد. مایر گفت: «همه ما در اینجا هستیم که نماها، محتوا و کلیکها را بهینه میکنیم. ما همه چیز را سریعتر میخواهیم، با این حال انتظار یک ژاکت کاملاً دوخت را داریم.» تجمل گرایی زمان می برد. ظرافت هم همینطور.