در این زمانهای نامشخص و نامشخص، به نظر میرسد این مجموعه AVP پاییز-زمستان MM6 نشان میدهد که لباس پوشیدن هم میتواند آینهای از لحظه باشد و هم نوعی فرار. در پاسخ به قوس بلند و بلند لباسهای خیابانی، استودیو از زیباییشناسی سرپوشدار، گشاد و کمپوش فاصله گرفت و در عوض از گذشتهای از لباسهای خیابانی برای حس ارتباط استفاده کرد. در سالهای نه چندان دور، لباسها کمتر به گرایشها مربوط میشدند – چه رسد به پیروان – و بیشتر در مورد تعامل عاطفی، با اشارههای ظریف به موسیقی، حافظه و هنر، و نیاز کمی به معیارهایی مانند “بالا” بود.
اما آنچه در این عکس ها به اندازه کافی ساده به نظر می رسد نیز شایسته نگاه دقیق تر است. آن خطوط در تغییر مجسمه در پیراهن؟ اینها نشانه ای است برای Stockman که همراه همیشگی هر طراح است. شانههای بزرگی که روزهای اولیه خانه را تعریف میکردند، در دهه 1980، اکنون در یک تکرار جدید بر روی یک کت نخودی پشمی سفید بازمیگردند که دوباره احساس خنکی عجیبی میدهد.
نشانه دیگری از آن زمان در یک بمب افکن ساتن شسته بود که به نوعی توانسته بود در آن واحد احساس فروتنی و مجلل کند. آیا Sonic Youth است؟ مد لباس؟ شاید کمی از هر دو، در حال حاضر بیش از حد رنگ آمیزی شده تا بافت خود را نشان دهد. در مورد آن، خز – یا مصنوعی، مانند روی کت، روی آستر، یا به عنوان تزئینات. یا به عنوان چاپ روی پیراهن تکرار می شود – می تواند زهره را با خز برای یک نسل خاص زمزمه کند، اما هنوز هم با دیگری صحبت می کند که ممکن است زیرمطلب متین را دریافت نکند. و نیازی به زمینه برای چند عدد برش (واقعی) وجود نداشت. هر دو شبیه دروازه بان بودند.
سایر ارجاعات بایگانی با روحیه اختراع مجدد مورد بررسی قرار گرفتند: دامن شکلاتی رنگ شده، مینیمالیسم مستقیم را با کمی عمق بیشتر تزریق می کرد، در حالی که چند لباس پاپاور گشاد، پس از بررسی دقیق تر، درام آرامی را به همراه داشت. در شلوارهای «پشت به پشت» با جیبهای خمیده در جلو و پشت، کت و شلوارهای جین به بیرون، لباسهای ژاکارد رنگزده که به لباسهای مجلسی در گذشتههای دور سر تکان میدادند، و دامنها یا دامنهای برونیابی شده، طنین دوشانی وجود داشت. روسری های آرشیوی متعلق به دهه 90. به عبارت دیگر، این نوع نگرش بود که پایه برند بارها و بارها به آن بازمی گردد و برای همیشه به آن می ماند.
در پوشاک مردانه، به نظر میرسد که این برند به دایره لغات خود رسیده است: هیچ چیز بیش از حد دیوانهکننده یا بیرونی نیست، فقط کتهای چرمی یا چرمی، جینها و کتهایی با حساسیت عملگرایانه. در اینجا، پیشه وری بر تماشایی ارجحیت دارد. همانطور که این برند دوست دارد بگوید، “آماده زمانی که فرسوده می شود” است که به آنچه واقعاً کار می کند تقطیر شده است – و برای آن قوی تر به نظر می رسد. اینها لباس هایی هستند که برای زندگی در نظر گرفته شده اند، نه فقط برای پست کردن.