مجموعه لباس مردانه Lazoschmidl بهار 2025

حداقل برای این سردبیر غیرممکن است که به جدیدترین مجموعه متمرکز Lazoschmidl نگاهی بیندازد و به کمپین‌های لباس زیر کالوین کلاین و بروس وبر در دهه 90 فکر نکند که در آن مدل‌های مرد عضلانی شبیه خدایان یونانی ساخته شده بودند. ایده آل Lazoschmidl به صورت مونو است، اما به طرف دیگر طیف گرایش دارد و بیشتر از مردان پسر رنگ پریده و لاغر با حال و هوای مستقل استفاده می کند. با این حال، در اینجا هیچ کدگذاری یا پنهان کردن نگاه عجیب و غریب وجود ندارد.

محصول به اندازه تصاویر این فصل مستقیم است. ایده اولیه تمرکز بر ایجاد سبک‌های جدید لباس زیر بود، اما چرخ‌های ذهنی طراحان چرخید و آنها به صورت مفهومی محصول را در چارچوب کلیشه‌های مربوط به تبلیغات عطر مردانه قرار دادند. آندریاس اشمیدل خاطرنشان کرد: “این یک زبان قهرمانانه و بسیار کیچ است.” من دنیای اطرافم را می یابم، این همه ترحم.» در واکنش، او از هوش مصنوعی برای ایجاد تصاویر اردوگاهی از پسرانی استفاده کرد که حیوانات عروسکی را در دست داشتند و روی تی‌شرت‌ها استفاده می‌شد. این چارچوب همچنین نقطه شروع موسیقی بود که از گروه دانمارکی First Hate سفارش داده شد و در فیلمی که این برند در بارسلونا با دانیل ریرا فیلمبرداری کرد، استفاده شد.

واضح است که این مجموعه مبتنی بر اصول اولیه قطعا برای خشنود ساخته شده است. در عین حال، دیدگاه منحصر به فرد و زمان خاصی را حفظ کرد. نه‌تنها ژاکت‌های کارگری با سگک فلزی و تاپ ملوانی در ترند بودند، بلکه در این لاین‌آپ حالتی اسپرت نیز وجود داشت که با علاقه کلی به تقاطع بین ورزش و مد که در Vogue World: Paris برجسته شد، مطابقت داشت. و لذت بردن در جزئیات کوچک وجود داشت. به عنوان مثال، آن شلوار جین سفید بیش از حد رنگ شده بود تا بافتی غیرمنتظره به آنها بدهد. یک کمربند از یک نوار لباس زیر الاستیک ساخته شده بود. به علاوه، لباس زیر «تانگا» جدید دارای بندهای کناری بود که وقتی به گونه‌ای طراحی می‌شد که از بالای خط کمر به‌نظر می‌رسید، یک تکه پوست با قاب منظمی را نشان می‌داد («تانگا» یک کلمه اسپانیایی برای بند است). مدل‌ها با تاکید بر کمر و باسن به‌عنوان منطقه‌ای اروژن، از زنجیر بدنی ظریف استفاده می‌کردند که نشان می‌دهد این اکسسوری جذابیت متقاطع دارد.

آنچه برای برندهای دیگر ممکن است یک روند باشد، یک دیدگاه جهانی بدون تغییر است. Lazoschmidl یک برچسب کوچک است که اغلب جلوتر از منحنی بوده است و مسیری را هموار می کند که دیگران از آن سود برده اند. عنوان این مجموعه رویاهای شیرین بود، که ممکن است طعنه آمیز باشد، زیرا این روزها واقعاً برای برندهای مستقل دوران سختی است. جوزف لازو و آندریاس اشمیدل قبل از اینکه طراحی را به صورت دو نفره شروع کنند، با هم در حال گفتگو بودند (آنها به انجام هر دوی این کارها ادامه می دهند) و برند آنها زیبایی شناسی نادرستی را حفظ می کند که مستقیماً با طرفداران آنها صحبت می کند و معتبر است. این اشتیاق است که این دو نفر را به جلو می برد. لازو گفت: “این شکل هنر ماست.”

منبع