مجموعه لباس مردانه ERL بهار 2024

تا اینجای کار، خیلی آینده نگری. اما به سرعت آشکار شد که غرور نوستراداموس در تنظیم این نمایش 150 سال پیش‌تر به لینه‌ز نیز اجازه داد تا آینه دید عقب رنگی ونیز خود را بررسی کند، به حدود 50 یا 60 سال پیش: روزهای داگ‌تاون. کلاه‌های رویه‌ای عمو سام میتس اسلش و کت‌ها و پیراهن‌های دوخته شده دهه 70 که روی لباس‌های خیس پوشیده می‌شدند، جلوه‌ای را در لباس‌ها ایجاد می‌کردند که تنها توسط لباس‌ها تقویت می‌شد. thwup-thwup از Huey rotors و Jim Morrison که «The End» را در موسیقی متن پیش‌بینی می‌کنند. ناگفته نماند پیش نویس خدمات مشاوره ارائه شده در جزوه ERL با تاریخ 2176. ما بین زمان ها و شاید فراتر از آنها بودیم.

طنزی در اولین مجموعه دنیای واقعی ERL وجود داشت که بسیار غیر واقعی بود. در زیر آن دیدگاهی در مورد هویت های مردانه آمریکایی، قطع رابطه ها، و پیش بینی های پوشیدنی شکننده قدرت وجود داشت. اما همانطور که “پسران تابستان” دان هنلی روی ساب ووفرها می چرخید و شما آن موج سواران را در حال قدم زدن در کنار آن تماشا می کردید، لذت بردن از سطوح ERL به همان اندازه که تلاش برای درک اعماق آنها لذت بخش بود.



منبع لوازم جانبی شامل تجسم مجدد بسیار متورم از سبک Etnies/Emerica/Globe از کفش‌های اسکیت پفی اوایل دهه 90، به‌علاوه برخی از عینک‌هایی با قاب لاستیکی مخصوص Linnetz بود که بیشتر شبیه عینک بود تا عینک آفتابی. زنجیرهای کلاژ طراحی شده توسط تام بینز به اندازه کافی برای براق بودن تقریباً از هر لباسی به جز لباس هایی که امشب با آن ها پوشیده شده بودند، برخوردار بودند.

برای نمایشی که ظاهراً در مورد آینده است، این اولین نمایش ERL IRL (سال گذشته در تفرجگاه مردان دیور جدا) به شدت تحت تأثیر گذشته قرار گرفت. همانطور که قبلا توضیح داد، الی راسل لینتس این مجموعه را طراحی کرد تا روایتی از اختراع خود را بیان کند که متناسب با پیتی ساخته شده بود. بنابراین، حیاط Palazzo Corsini قرار بود اقامتگاه برخی از سفیران آینده باشد، و ما در سال 2176 باشیم. کادر تازه چهره ای از موج سواران واقعی Linnetz از محله واقعی وی در ساحل ونیز، در آن داستان، بیایید اینجا تا امواجی را که به لطف گرمایش زمین در توسکانی می شکند، بگیرید. امشب آنها مهمانی سفیر را خراب کرده بودند، سوغاتی هایی از کنار اقیانوس متورم آورده بودند، به علاوه تکه هایی که از نزدیک تر به اینجا دزدیده بودند.

همانطور که لینتس با خوشحالی تصدیق می کند، تجربه و غریزه او هر دو به لباس به عنوان شکلی از پیام متمایل هستند. در پشت صحنه، یک لحاف شگفت‌انگیز ساخته شده از نوار پلاستیکی شفاف با مشارکت هنرمند الیور هرینگ وجود داشت، که داستان لحاف آمریکایی ERL را ادامه می‌داد، که به نظر می‌رسید خود را در باند فرود نشان نمی‌داد. یک ژاکت افسری شانه‌دار محکم از جنس نقره‌ای نقره‌ای با گلدوزی‌های انتزاعی و کریستالی پوشیده شده بود. شخصیتی که در ژاکت نقره‌ای جمجمه‌ای مبهم که چوب بیسبال را تاب می‌داد، بسیار شوم بود.