شیکاما در فصل بهار بر فرهنگ موسیقی هاردکور بریتانیا تمرکز کرد، به طور خاص، او در زوم توضیح داد، از دید یکی از دوستان نزدیکش که عمیقاً تحت تأثیر صحنه لندن در دهه 90 قرار داشت. شیکاما چیزهای زیادی در مورد این صحنه از دوستش یاد گرفت، اما بزرگترین نکته او سبک آن زمان بود. در زادگاهش یوکوهاما، او توسط اسکیتبازان پانک و هاردکور احاطه شده بود که از زیباییشناسی هوجپژ استفاده میکردند که صحنههای اسکیتباز و موسیقی لسآنجلس و بریتانیا را در آن زمان ادغام میکرد، که اکنون با این ترکیب در دهه 2020 قرار میگیرد.
در مورد شیوه ای که شیکاما از ناهماهنگی در مجموعه هایش استفاده می کند، چیزی معتبر و در عین حال عمیقاً عجیب وجود دارد. او مطمئناً الهامبخش فرهنگهای ضدفرهنگ تحت رهبری جوانان و نشانههای سبکی اغلب بینظم آنهاست، اما برچسب او مطالعهای در سازگاری است. هر مجموعه از کدهای طراحی مشابه زیر لنزهای متفاوت استفاده می کند و به خرده فرهنگ های دوران جوانی طراح ارجاع می دهد. اما نکته کلیدی این است که شیکاما معمولاً آنچه را که روی حالت روحی دیگران است تجربه کرده است – واقعیتر از این نمیشود.
Hideaki Shikama از Children of the Discordance به عنوان یک عدسی بزرگنمایی برای خردهفرهنگهای سراسر جهان استفاده میکند. در گذشته، او دنیای پس از درگیری را تصور می کرد، BMX و زیبایی شناسی دهه 80 و فرهنگ خیابانی دهه 90 شهر ژاپنی یوکوهاما، جایی که در آن متولد و بزرگ شد، مطالعه کرد. نتیجه کاوشی در مورد لباس پوشیدن تحت POV کودکان ناسازگاری است که به دقت مشخص شده است: عناصر گرافیکی ناراحت کننده و تغییر کاربری، دوباره و بی محتوا و همیشه یک کت و شلوار بسیار خوب وجود دارد.
جایی که الهام بخش به بهترین وجه با جذابیت جوانی و حیله گرانه Children of the Discordance مواجه شد، کت و شلوار جین وصله شده با چهار نوع پنبه در سایه های بژ و مشکی بود. او توضیح داد: “افرادی که عاشق هاردکور هستند، بسیار DIY هستند.” همچنین در اینجا باید به وصله های پوستر مانند گروه اشاره کرد که شیکاما به طور تصادفی روی برخی از قطعات قرار داد. این اثر هنری توسط هنرمند Ohina طراحی شده است که پوسترهای گروه هاردکور و جلد آلبوم را ایجاد می کند. این گرافیکها به برندهای اسکیتباز لسآنجلس که شیکاما اغلب در دهه 90 با آنها روبهرو میشد، تکان داد: Dogtown، Skull Skates، Fresh Jive و Eight Ball.
شیکاما از طریق مترجمش توضیح داد: «این الهام واقعاً یک شبح را در بافت قرار می دهد که ساده تر و باریک تر است. شلوار او در لبه باریک تراش خورده بود در حالی که هنوز در پایی که در چرخخانه بچههای ناسازگاری است پر شده بود. شیکاما همراه با ژاکتهای نیمه برش با آستینهای بلند و کمی خمیده – و یک مشت دامن روی زانو با لبههای خام – تعادلی آگاهانه بین حالت پانک سادهای که دنبال میکرد و شکل آرامتری که اغلب در آن ارائه میکرد پیدا کرد. مجموعه های او