Umit Benan سرانجام خانه B+ Umin Benan را تکمیل کرد، برندی که او پس از همهگیری به منظور «شروع مجدد از مشتری»، همانطور که او میگوید، ایجاد کرد. آتلیه-اسلش-فروشگاه یک ورودی تقریباً مخفی دارد که در داخل یک حیاط سیمانی قرار دارد که چیزی در مورد آنچه در داخل است به ما نمی دهد.
این مجموعه از طریق کتانیها، پیراهنهای ابریشمی و لباسهای کتانی سرشار از جزئیات، مانند جیبی که برای جدا کردن عینکها و سیگار دوخته شده است، متعادل میشود. بنان میگوید زیبایی در تنوع پارچهها و تکنیکهاست، خدماتی انحصاری که مشتریان یکباره را به افراد عادی تبدیل میکند.
من عاشق فرهنگ آمریکای لاتین، آکاپولکو هستم [the city]، فوت کردن، دمیدن [the movie]و اندی گارسیا. اگر به نمادهای فیلم قدیمی آن منطقه جغرافیایی نگاه کنید، همه شخصیت ها اینگونه لباس پوشیده اند.» او با اشاره به قفسه های رنگارنگ می گوید. در دهه 60 در کوبا یک مرد بسیار زرنگ پیراهن ابریشمی صورتی می پوشید، این کاملاً عادی بود.
در داخل فضای گرم و باز، بنان با مشتریان یک به یک کار می کند. آنها بیشتر مرد هستند و چند زن که خیاطی خود را با تناسب مردانه دوست دارند. شکل های او هنوز از کت و شلوار رسمی ایتالیایی الهام گرفته شده است: کار طراحانی مانند Gianfranco Ferré، Giorgio Armani، Nino Cerruti و Antonio Fusco همیشه یک نقطه مرجع برای او بوده است. اما رنگ ها و متریال ها به صلاحدید مشتریانش است.