
بروزرسانی: 03 تیر 1404
مجموعه لباس مردانه پاییز 2025 MSGM
ماسیمو جورجتی همیشه مدبر جزر و مد در حال تغییر را حس می کند و جهت خود را مجدداً تنظیم می کند. زمان های چالش برانگیز، چابکی می طلبد. با اقتصاد، پویایی جهانی، و عادات هزینه های مصرف کننده در نوسان ثابت، یک نام تجاری جوان (نسبتا) مانند MSGM این انعطاف پذیری را دارد که بدون احساس تأثیر کامل، حرکت کند. جورجتی با پذیرش یک مسیر زیرک تر، استراتژی ها را تغییر داد، باند فرودگاه سنتی را دور زد و مستقیماً ژنرال Z را با یک مهمانی پرانرژی در مکانی مورد علاقه جامعه LGBTQ+ هدف قرار داد.
این لوک بوک در خلال مهمانی آشوبگرانه توسط عکاس کانادایی بروس لابروس گرفته شده است، که آثار تحریک آمیز او با طرز فکری که جورجتی از آن حمایت کرده است، فاصله زیادی دارد. این عکس ها که به طرز شگفت آوری نسبت به استانداردهای لابروس کم کم بودند، مدل های جوانی را نشان می دادند که در تاریکی شکار شده اند و به قارچ های بادی غول پیکر تکیه داده بودند که برداشتی لیسرژیک از آلیس در سرزمین عجایب را تداعی می کردند. یک خرگوش تکراری، نسبتاً وهم آور و خشن، به صورت طرح های چاپی، نقاشی یا طرح های ژاکارد روی پیراهن های چهارخانه ای بزرگ و جامپر ظاهر می شد. جورجتی گفت که او از فیلم های ناراحت کننده، خام، اواخر دهه 90/اوایل دهه 2000 مانند دانی دارکو و گومو الهام گرفته است که به شورش، واقعیت های موازی و ناراحتی اجتماعی اشاره می کردند. چه کسی فکرش را می کرد که مرد MSGM چنین سمت تاریک و شکنجه ای داشت؟
اگرچه این مجموعه قطعا کمتر عذاب آور به نظر می رسید. تحت هدایت جورجتی، گرانج از مازاد گیج فروشی در فروشگاه های صرفه جویی حذف شد و به یک نسخه ایتالیایی، بسیار کمتر سرکش تبدیل شد. پیراهن های چهارخانه ای مربعی و کت های ماشین با ویشی یا شاهزاده ولز چسبانده می شدند، کت های خرس عروسکی خزدار با نقوش خرگوش چاپ می شدند، مخمل و جین شسته بافتی چروکیده و فرسوده داده می شد.
جورجتی با تأمل در مورد تجربه عکاسی با باشگاه، ملاقات با مد، توضیح داد: «من می خواستم لحظه ای در زمان را ثبت کنم، تقریباً مانند یک مستند در مورد نیاز آشکار نسل جوان به قرار گرفتن در معرض خودشیفتگی و ابراز وجود. چیزی که اکنون به دنبال آن هستم ایجاد فضاهایی است که در آن هنر، موسیقی، مد و زندگی واقعی با هم برخورد می کنند.»
منبع