عنصر گرافیکی فصل به لطف سه پارک ملی ایالات متحده به دست آمد: مایر و تیمش از عکاسی آرشیوی از مجلات قدیمی حیات وحش و طبیعت استفاده کردند تا کلاژهای زیبایی را که حیوانات، مناظر و تابلوهایی از یوسمیت، یلوستون و دنالی را به تصویر میکشد، خلق کنند. در حالی که لباسهای مایر با تصاویر دانهدار روباه و آهو دارای کیفیتی جذاب بود، گرافیکی بودن دکمهای به رنگ سفید بوم و شلوار چاپ شده با تابلوهای پارک بود که در اینجا جذابترین احساس را داشت. کلمات «یوسمیتی را با طبیعتشناس پارک ببینید»، فوراً جمعیت gorpcore را تسخیر میکند، اگرچه قرارگیری خارج از مرکز آنها یک عنصر هوشمندانه معاصر را در خود داشت که آنها را فراتر از مشتری فوری و آشکار خود قرار میداد.
مایر گفت: “ما در حال رشد هستیم، و چشم سرگردان است، نسبت تغییر می کند.” آستینها و پشت لباسها گرد بود، لباسهای بافتنی قابلتوجه و پفدار بودند، لباسهای پرشده، حجیم و پیازی بودند. شیوهای که مایر سادهترین لباسها را میسازد، بداخلاقی است که به OAMC خوشآمدگویی میدهد. رویکرد او در ساخت لباس به همان اندازه کاوشگر است که الهام بخش سرگردانی او.
خیاطی در این فصل جایی است که مایر به بهترین وجه دیدگاه گسترده خود را در مورد لباس مردانه به تصویر می کشد: ژله ها و ژاکت های بزرگ با خطوط تیز و با جیب های کاربردی درج شده بود و نه از بالا، که برداشتی متفکرانه از یکی از رایج ترین طراحی های فصل اخیر لباس مردانه ارائه می کرد. امضاها همچنین در اینجا یک جفت شلوار کاربردی که تا زانوهای چین دار و چین خورده بود، جذاب بود، شکلی آشنا، اما غیرقابل انکار بازیگوش و گردتر. مایر گفت: «در این مجموعه خاص، ما فکر کردیم که قرار دادن خیاطی در فضای باز جالب است اما همچنان آن را بالا نگه داریم.
این تفکر اخلاق OAMC را در بر می گیرد و ویژگی های آن را در مورد پوشیدن ابزار توضیح می دهد. مایر گفت: «چیز زیبایی در زیبایی شناسی وجود دارد که از چیزهای مفیدی نشأت میگیرد، بنابراین من از آن الهام میگیرم، اما سعی نمیکنم آن جنبه را بازسازی کنم.» وی افزود که لباس ها باید هر هدفی که دارند کاربردی باشند و در زندگی روزمره مردم خدمت کنند. این مجموعه همچنان در روح آلپ زندگی می کند که مایر برای بهار کاوش کرده است. در این مجموعه حس ماجراجویی با فضای شهرنشینی معاصر ادغام شده بود، قطعات آن به همان اندازه برای یک سفر کوهستانی آماده به نظر می رسید که برای یک روز در محل کار یا یک روز یکشنبه. این ابهام OAMC است که جذابیت آن را دو چندان می کند.
لوک مایر در مورد فراگیر شدن طراحی سودمند در لباس مردانه گفت: «اگر واقعاً میخواستم به کوهستان بروم و از چیزها برای هدف واقعیشان استفاده کنم، به متخصص مراجعه میکردم.» و جیل ساندر این طراح با بررسی نام لباس نظامی و لباس کار گفت: “لباس مردانه به طور کلی با چیزهای کاربردی زیادی آشنا می شود.” اما شما میتوانید چیزهایی را که مبتنی بر عملکرد هستند انتخاب کنید و سپس آنها را با رویکردی ظریفتر یا بلندتر ترجمه کنید، و سپس معتبر میشود، زیرا از کیفیت زیباییشناختی که ذاتاً در آن وجود دارد قدردانی میکنید.»