شرپا کلارکز والابی با رنگ قرمز یا نارنجی اسیدی (یا بیشتر بژ در منطقه شیلوت) و باربورهای کلاهدار پیومینو – یکی زرد و دیگری با رنگی قوی – دو همکاری بودند که نمونههای محترمانه آن روزگار بودند. تیشرتها یا هودیهایی با بازسازیهای وو وو لوگوی Moncler که به شکلکها، هنر بروشور روانگردان اشاره میکند و نمادگرایی یین یانگ با سبک گرافیکی جنبشی و جنونآمیز آن زمان هماهنگ بود. یک ژاکت تمام مونکلر، دوباره در Sherpa، گوشهای خرس عروسکی را روی کاپوت خود نشان میداد – بهطور عجیبی که زمانی در مراسمهای ضربهای تکراری ترند کوچک بود. کلاههای مارپیچ قلاببافی به همان اندازه پوستهدار بودند که میتوانید تصور کنید Moncler تا به حال ساخته شده است. عاقلانه، زامبون اشاره به دستکش های سفید، پستانک، یا چوب های درخشان را حذف کرد.
این مجموعه Genius با الهام از اوایل دهه 1990 لندن و فرهنگ راوی مداری، طراحی شده توسط سرجیو زامبون برای کسانی که میشناسند، مانند یک کلاسیک مخفی کاری به نظر میرسد. در حالی که زامبون اعتراف کرد که راوی اولیه خود در رم انجام شده است، تحقیقات او در مورد حجم، رنگ، همکاران و روحیه ترکیب شد تا ادای احترامی با طعم Moncler ایجاد کند که در برابر مواد اولیه آن صادق بود.
طراح گفت: «این در مورد سرگرمی و بازی آن دوره پرشور است.» و یک چیز بسیار جذاب در ارائه یک جنبه کودکانه به روشی دیوانه وار و آزاد وجود دارد.
وقتی نوبت به شلوار میرسید، میتوانستید عجله دیگری (به سمت فروشگاه Moncler) احساس کنید: رنگهای کراواتشده با وصلههای سبک لباس کار و شلوارهای چتر نجات با رشتهای به طرز نشاطآوری یادآور خمیدگی گشاد آن دوران بودند، اما همچنین به طرز شیرینی با ین امروزی مطابقت داشتند.