مجموعه لباس مردانه رالف لورن بهار 2024

پس از عبور از جگوار XK120 سفارشی در دهلیز، از میان انبوهی از گارسون های شامپاین که در راه پله و به سمت بالا می روند. نوبل پیانو، یک نماینده لورن سفیر بی عیب و نقص آنجا بود تا از طریق مجموعه صحبت کند. این به سه بخش قابل تقسیم بود. استراحتگاه لاته، نیروی دریایی و رنگین کمان.

بخش لاته شامل لباس‌های رسمی بدون آستر شامل دو کت و شلوار دو سینه یقه‌دار در کتانی و ابریشم شانتونگ ورقه‌دار بود. یک ژاکت ورزشی فوق‌العاده با شانه پلیسه‌دار با استخوان‌ماهی ابریشمی/کتانی روی یک ژاکت یقه‌دار استخوان‌ماهی با رنگ‌های قهوه‌ای همراه با یک کراوات چک قهوه‌ای تا شده ماهرانه، همراه با سنجاق کراوات وجود داشت. ظاهری گشادتر، از جمله ژاکت بافتنی Fair Isle meet Basque و شلوار سفید، و یک ژاکت جیر که ژاکت سرمه ای آن قسمت دوم بود، با آن سنگ محک طراحی برچسب بنفش، کراوات، ترکیب شده بود. بخش نیروی دریایی با ژاکت‌های جیر کامیون‌دار، کتانی بریده‌شده، کت و شلوار جین بلند (رادیکال برای بنفش) و یک نوار وال استریت قبل از WFH حرکت می‌کرد.

بخش آخر در اتاق دیگری بود و رسیدن به آن با انحراف به خط جدیدی از لوازم جانبی به نام بدفورد با خوشحالی به تعویق افتاد. زین دوخته شده با چرم آنیلین، شامل کیف‌های دستگیره‌ای با کیف‌های بومی داخلی «بگیر و برو»، کوله‌پشتی که می‌دانستید با پوشیدن بهتر و بهتر می‌شود، و چند صندل «RL». خوب. اتاق رنگین کمان ترکیبی از ژاکت ها، شلوارها و لباس های استراحتگاهی به رنگ های پرنده بهشتی را به نمایش می گذاشت، که همگی می توانند با هم ترکیب شوند و با دمپایی مخملی معمولی و جالب تر از آن، یک اسپدریل طراحی شده بودند. سفیر اشاره کرد که دسته بندی بنفش که سریع ترین رشد را دارد، لباس شب غیر سنتی برای مشتریانی است که می خواهند سروصدا کنند: این قطعات با رنگ جواهر برای ارائه آنها طراحی شده اند. لوکس؟ مطمئنا. اما ساکت؟ نه چندان. بهترین برچسبی که در اینجا اعمال شد، صرفاً رالف لورن بود، با تمام انبوه ترکیبی از کهن الگوهای مردانه سینمایی که به طرز ماهرانه ای توسط بهترین دست های لباس مردانه اجرا شده بودند.



منبع

اگر لوکس آرام یک ساختار تقریباً دلخواه نبود که برای تولید محتوای سئوی سکسی مرتبط با برخی از برنامه‌های تلویزیونی محبوب ایجاد شده باشد، رالف لورن پادشاه تکرار آمریکایی آن خواهد بود، همانطور که او همچنان پادشاه بسیاری از دسته‌ها در مد آمریکایی باقی می‌ماند. پس از یک غیبت چهار ساله، تیم گسترده و پوشیده او امروز به کاخ سبز مرمر سبز میلان بازگشت. آنها بازگشته بودند تا مجموعه برچسب بنفش لورن را به نمایش بگذارند، و به درستی هم چنین بود. اگرچه بنفش – برند اوج لورن – توسط خود مرد دوستدار M&M از چشمانش در خیابان مدیسون شکل گرفته است، اما 100 درصد ساخت ایتالیا است.