آلفرد دانهیل، تحت مدیریت مدیر عامل جدید خود، لورن مالکاز، پس از پنج سال سرگرمی در راس خلاقیت، راه خود را از مارک وستون جدا کرد. این مجموعه لحظه ای از وقفه در نظر گرفته شده را به عنوان انتقال خانه به مرحله جدیدی از بیان لباس مردانه نشان داد. و ارزش آن را دارد که آن لحظه را بگذرانیم، زیرا جهات زیادی وجود دارد که یک دست جدید می تواند آن را هدایت کند.
جاده میانی احتمالاً امنترین راه است – از طریق برخی انحرافات کامل تحقیق و توسعه در جهت سوم – و با این مجموعه 20 نگاهی، تیم داخلی دانهیل به خوبی توانایی خود را برای ترسیم این مسیر نشان داد. بلیزر آبی تیره کوله پشتی که از یک بلوک جدید بریده شده بود نمونه ای از این فرم بود. سایر قطعاتی که میتوانید تصور کنید که افراد همیشگی بوردون هاوس با خوشحالی روی آنها گوه میاندازند عبارتند از: پف دندان سگ تکرنگ، کت چرمی مشکی ماشین، کت بسیار سبک کرومبی در استخوان ماهی، یک دافل شتری و یک کشمیر خاکستری خوب. کلبه کیف های الهام گرفته از افسار و یک چکمه بروگ با کف قالبی (که از پاشنه تا نوک پا سود می برد) پیشنهاد جمع و جور را تکمیل کردند. دانهیل پس از پیچشهای بسیار در خط داستانی تاریخی خود، منتظر یک عمل جدید است. با این حال، این یک وقفه جذاب ایجاد کرد.
خب بعدش چی؟ به نظر می رسد دانهیل دارای دو ویژگی اصلی در DNA خود است. مردانگی و ظرفیت سازگاری خلاقانه فرصت طلب. در این مقطع، سه مسیر واضح برای انتخاب Malecaze وجود دارد. به انتقال پیام مد ادامه دهید (از طریق یک پیام رسان جدید)، بیشتر بر بیان سبک شناسایی مردانه و ساووار فیر (زاویه ای که اخیراً توسط برلوتی و بریونی با موفقیت انتخاب شد) تمرکز کنید، یا به طور خلاقانه ای با روحیه بنیانگذار آلفرد دانهیل که ثابت قدم است، تطبیق دهید. اختراع مجدد تجربی
از همه اینها گذشته، دانهیل مارکی است که شروع به تغییر از سراجی کرد تا به ارائهدهنده «موتوریتس»، لوازم جانبی چمدان و لباس باکیفیت برای کسانی که زودتر از خودروهای تازه اختراع شده استفاده میکنند (کمی شبیه هرمس، اما نه برای سوارکاران) تبدیل شود. سپس مسیر خود را به ایجاد ساعتها، ساعتها و ابزارهای بیژوکس باورنکردنی تغییر داد (که بر خلاف Cartier، زمانی روزگاری نیست). همچنین جایگاه قدرتمندی در ایجاد پیپ، سیگار، فندک و سایر موارد مرتبط با واردات اعتیادآور ژان نیکوت پیدا کرد (اگرچه دیگر در زمینه تولید محصولات تنباکو نیست). دانهیل همچنین ارتباط قوی با گلف دارد. این شرکت در دهه 1970 به طور کامل به لباس مردانه تولید شده توسط شرکای خود گسترش یافت و در سال 2008 اولین کارگردان خلاق خود – کیم جونز خاص – را برعهده گرفت. جونز به سختی سه سال بعد به پاریس رفت.