خیاطی، سنگ بنای Dunhill، با خطوط نرم و آرام تراش خورده بود و از کت و شلوارهای پشمی-ترمه کاملا میکروچک گرفته تا کتهای پشمی بلگراویا نیمخط و شلوارهای چیندار پنبهای را دربرمیگرفت. سایر لحظات قابل توجه شامل یک بلوز جیر قهوه ای بدون خط بدون عیب و نقص بود که انتخاب لباس بیرونی سبک تری را برای ماه های گرم ارائه می دهد. در جای دیگر، یک ژاکت پیراهن پشمی به طرز ماهرانهای از جیب سیگار برای ادای احترام به بنیانگذار برند، آلفرد دانهیل، که در سال 1907 یک مغازه تنباکوفروشی کوچک در خیابان دوک لندن افتتاح کرد، گنجانده شده بود.
هالووی در اوایل سال جاری نقش اصلی را بر عهده گرفت و تیم داخلی این برند در درجه اول مجموعه بهار را طراحی کردند، اما عناصر کلیدی با دیدگاه خلاقانه او هماهنگ هستند. هالووی با سالها تجربه در آگنونا، هوگان و رالف لورن، زیباییشناسی پیچیدهای دارد که مینیمال است. مطابق با آن، پالت رنگی این فصل عمدتاً خنثی بود، با ژاکت های جیر (شامل سبک ژاکت برجسته)، لباس بافتنی ترمه، دکمه های پنبه ای، و جداره های چرمی که در رنگ های قهوه ای و سرمه ای ظاهر می شدند.
اولین نمایش رسمی هالووی برای فوریه آینده در لندن برنامه ریزی شده است، که نشان دهنده انحراف از محل نمایش معمول این برند در پاریس است.
میخواهم بخش ناهموارتر و معمولی دانهیل را کاوش کنم و بریتانیایی بودن آن را – از نظر الگو، رنگ و بافت – بپذیرم، اما به روشی سبکتر.» سایمون هالووی، مدیر خلاقیت تازه منصوب شده Dunhill درباره چشم انداز خود برای این برند گفت. من نمیخواهم لباسهای انگلیسی شلوغ، کهنه و سنگین بپوشم، زیرا فکر نمیکنم مرتبط باشند—من در مورد پذیرش نوعی حساسیت مردانه و زیبا با رویکردی حساس هستم.»