یاماگیشی اغلب از نمادها در آثار خود استفاده می کند، برخی گرافیکی و آشکار و برخی دیگر ظریف. برای بهار، او این امضا را با اغراق در عناصری که روی آنها تمرکز کرده بود، گسترش داد. ستارههای بینظیر، دکمههای درخشنده، و لالهها و سیبهای عجیب و غریب، مانند دکمهی «نماد» و ترکیبی از جواهرات اسباببازی و مرواریدهای اصیل، تکرار میشدند. یاماگیشی گفت: “کودکی کوچک که به آنها علاقه مند است و می خواهد با آنها بازی کند یا دستش را دراز کند تا آنها را لمس کند.” “این در مورد آینده ای است که شروع می شود.”
او توضیح داد که میخواهد این عناصر متمایزکنندههای برجسته باشند، به طوری که، حتی اگر مردم نام برند او را نمیدانند، بتوانند اقلام را با نمادها شناسایی کنند. را شلوار با برش سیب، یا ژاکت با گل. این احتمالاً با جزئیاتی که قابل جابجایی نیستند، مانند برشها یا گلدوزیها، بهترین کار را دارد، اما به مشتریان اجازه میدهد تا انتخاب کنند که تا چه حد میخواهند با این عناصر درگیر شوند، یک حرکت تجاری محکم است.
در کار یاماگیشی یک سیالیت ذاتی وجود دارد، و در حالی که او میگوید خوشحال است که زنان لباسهایش را جالب و جذاب میدانند، او ادعا میکند که در حال ساخت لباسهای مردانه است، “به ویژه از نظر برش و مقدار پارچه”. . او مطمئن شد که «البته، نه به شکل کلیشهای، بلکه برای مردی که در این لحظه یا در دوره جدید است».