این الگوهای کاملاً غیرفرمسی که بر روی پیکرههای مردانه برتون قرار میگرفت، با گلدوزیهای گلدوزی الهامگرفته از کیاروسکورو – که میتوانست گل رز یا رورشاش باشد – بر روی یک کت و شلوار نخی سفید و زرق و برقدار مقابله میشد. اینها به نوبه خود منجر به جلیقه های گل قلاب بافی شد که به لطف برخی از جلوهای جگر رنگ، به طور مبهم شبیه عروسک های آشکار آناتومیکی بود که زمانی توسط دامیان هرست بزرگ شده بود. سپس، در یک شنل چاپی سلطنتی و پارکای پاپیونی جلویی، به پوشنده این قدرت کاملاً داده شد تا فراتر از دسته گل کاملاً مشخص خیاطی شکوفا شود. این مهاجر میلانی و شکاک کت و شلواری، در ظاهر 24 به سختی در هیبرید سنگر دوچرخه سواری زیپ آپ شده بود که با فرسودگی، داستان خود را در مورد استفاده کننده بازگو می کرد. اگرچه این اتفاق به طور تصادفی رخ داد، اما این بازگشت طرح برتون به کشوری که بیشتر این مجموعه در آن ساخته شده است، یک صحنه خوشحال کننده بود.
مجموعه لباس مردانه الکساندر مک کوئین بهار 2024
برخی از آن شکوفایی های خوش فرم شامل شانه های گرد در کت مشکی باز، کت و شلوار ظاهری 4 و ژاکت تشریفاتی 28 است. جزئیات یقه و جیب های بسیار دست نیافتنی در دامن های کشیده روی دو کت روسری با خط مشکی و پوست کوسه خاکستری وجود داشت. برشهای معمولیتر دو سینه، با دقت بسیار زیاد، در بالای مدلهای بسیار مناسب سارا برتون از شورتهای کوتاهی که در این فصل لباسهای مردانه در کلکسیونها دیدیم، نشان داده شد. در جاهای دیگر، برتون در برابر مرزهای مرسوم خیاطی با مقابله با سیلوئت تعریف شده خود با چاپ های تاشو و انتزاعی سرسختانه در ژاکارد و گلدوزی که با مشارکت سایمون اونگلس، همکار مک کوئین مک کویین قدیمی انجام شده بود، تلاش کرد.
به ندرت با مسائلی در زندگی مواجه میشوید که مهمتر از مد هستند، اما گاهی اوقات، با این وجود، با مسائلی مواجه میشوید. یکی از کسانی که یکی از اعضای تیم الکساندر مک کوئین را تحت تأثیر قرار داد – از آنجایی که 100٪ با خوشحالی حل شد – به این معنی بود که این ارائه دیرتر از حد معمول و برای اولین بار در سه سال گذشته در میلان انجام شد.
جالب اینجاست که این مجموعه در شهری که برخلاف لندن، خیاطی به عنوان یک ستون بسیار خوب و پر پوشیده از لباس مردانه باقی مانده است، متفاوت بود. تجربه شکلدهی بنیانگذار در Savile Row همچنان عمیقاً بر این خانه تأثیر میگذارد، و از 31 نگاه در اینجا، 18 مورد از آنها یک کت یا کت دو سینه دوخته شده داشتند. نگاه 24 حتی شامل هر دو بود. بر خلاف گویش نرم، تک سینه، و به شدت نیروی دریایی میلان، این مجموعه عمدتا سیاه یا زغالی بود و با شکوفایی های غیر معمول در شبح مشخص می شد. شاید شرط بندی کنید، اینها احتمالاً به مجموعه لباس های زنانه بعدی که در پاریس خواهیم دید سرایت خواهند کرد. تقریباً در همه جا یک کراوات چرمی مشکی باریک وجود داشت: جیمز باندیج.